Ik zie dat je al aardig op weg bent geholpen. Je kan het inderdaad het beste thuis regelen, verbonden met je eigen KPN netwerk. Mocht dat niet lukken, omdat je ergens anders bent en het wil inzien direct, kan het ook aan de hand van je klantnummer. Je kiest dan, na product toevoegen, voor de optie: 'Ik ben niet thuis'. Als het goed is wordt dan je klantnummer gevraagd en kan je op die manier ook je product koppelen in MijnKPN ;)
Heb je hier nog vragen over, dan hoor ik het graag en weet je ons te vinden! Nog een fijne zondag!
Reageer
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.