Beantwoord

KPN account laten verwijderen

  • 16 November 2019
  • 5 reacties
  • 99 keer bekeken

Badge

Ik wil graag dat mijn KPN Account verwijderd wordt omdat ik mijn achternaam heb gewijzigd en kan mij niet meer legitemeren. heb dit al 5 maanden gelden gevraagd op de helpdesk die zijden dat dit niet kan. Ik ben het nu best wel zat om van de kast naar de muur worden gestuurd.

 

Graag u help

icon

Beste antwoord door Jiske_ 20 November 2019, 14:42

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +7

Hi @Reinout Lafrouw welkom op ons KPN forum, ik ga met je mee kijken. Je hebt het over een account dat wilt laten verwijderen, gaat het dan om een KPN ID of ander account? Zou je dan je forum profiel willen aanvullen met je gegevens? Postcode + huisnummer, klantnummer(s). En het e-mail adres van het account dat je wilt veranderen? Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? 🙂

Reputatie 5
Badge +7

Hi @Reinout Lafrouw, bedankt voor je bericht en het aanvullen van je gegevens. Ik heb de vraag uitgezet of je KPN ID verwijderd kan worden. Ik ga ervan uit dat ik binnen 1-2 dagen een reactie heb en dan hoor je van mij! 

Reputatie 5
Badge +7

Hi @Reinout Lafrouw ben ik weer, wat sneller dan verwacht! Je KPN ID account is bij deze verwijderd. Als je nog andere vragen hebt hoor ik het graag! 

Badge

Beste Jiske,

 

Hartstikke bedankt voor je begrip en snelle service, ik ben hier erg tevreden over.

Ik wens u alvast een goed weekend.

 

Mvg, 

Reinout Lagrouw 

Reputatie 5
Badge +7

Graag gedaan @Reinout Lafrouw  :slight_smile:

Reageer