Beantwoord

KPN app

• 1 maart 2018
  • 1 reactie
  • 137 keer bekeken

1 maart 2018. Kennelijk is de KPN app vernieuwd. Dat is mooi. Maar het is &@€”@irritant dat hij nu niet meer opstart zonder het bericht dat die nieuwste versie gelijk moet worden geïnstalleerd. Dat gebeurt steeds, kan dat niet eens worden veranderd? Ik ken geen enkele app die vraagt een update onmiddellijk te installeren. Banking apps doen dat soms na enige tijd. Maar daarbij lijkt mij de beveiliging een groter issue. Verder kan ik helemaal geen nieuwe versie van de kpn app downloaden, want die zit (nog??) niet in de Apple appstore. Dus nu doet mijn kpn app het gewoon niet. En dat na een heel slechte ervaring in Duitsland waar ik 5 dagen alleen iets met O2 DE kon instellen, en dat gaf geen Internet connectie, terwijl een reisgenoot al die tijd 4G van Vodafone had. Maak eens een contract met Vodafone, en zorg voor pro-actieve informatie over de APN code, want daar is iets veranderd, in het verleden had ik gewoon 4G in Duitsland.

Admin: topic naar juiste categorie verplaatst
icon

Beste antwoord door Justin_ 5 maart 2018, 13:09

Hoi Forumvraag, welkom op het forum! Vervelend dat jouw MijnKPN app nu niet werkt. 😞 De meeste recente versie is 3.20.1. Is dat nu ook de versie die je op jouw mobiel hebt staan?

Wat betreft het internet in Duitsland: mocht dit weer voorkomen, neem dan contact met ons op als je nog in Duitsland bent. Onze Technische Dienst kan je verbinding dan doormeten en eventueel op afstand resetten. De APN is inderdaad gewijzigd van portalmmm.nl naar internet. Overigens werkt portalmmm.nl op dit moment ook nog.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +22
Hoi Forumvraag, welkom op het forum! Vervelend dat jouw MijnKPN app nu niet werkt. 😞 De meeste recente versie is 3.20.1. Is dat nu ook de versie die je op jouw mobiel hebt staan?

Wat betreft het internet in Duitsland: mocht dit weer voorkomen, neem dan contact met ons op als je nog in Duitsland bent. Onze Technische Dienst kan je verbinding dan doormeten en eventueel op afstand resetten. De APN is inderdaad gewijzigd van portalmmm.nl naar internet. Overigens werkt portalmmm.nl op dit moment ook nog.

Reageer