Beantwoord

KPN App

  • 2 maart 2018
  • 1 reactie
  • 47 keer bekeken

Hallo, wij hebben nu allemaal KPN maar er kan bij ons naar 1 inloggen omdat anders contact gegevens en andere dingen worden veranderd via mobiel & prepaid koppelen. Graag hoor ik hoe we dit nu kunnen aanpassen dat wel alle 4 op de app kunnen!
icon

Beste antwoord door Erik_ 6 maart 2018, 11:07

Welkom op het forum, Larzo! Het zit met de app en KPN ID zo dat je maar met één KPN ID tegelijk ingelogd kunt zijn. Er kunnen aan één KPN ID meerdere abonnementen worden gekoppeld. Dat kan handig zijn omdat je dan met 1x inloggen alles kunt inzien. Maar als iedereen dit ook graag apart wil gebruiken, dan is het handiger om elk een eigen KPN ID aan te maken en daar het eigen abonnement aan te koppelen.

Dit kan ook nog als je de abonnementen al gekoppeld hebt. Ze worden namelijk automatisch losgekoppeld van de huidige KPN ID zodra ze verbonden worden aan een ander KPN ID.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +28
Welkom op het forum, Larzo! Het zit met de app en KPN ID zo dat je maar met één KPN ID tegelijk ingelogd kunt zijn. Er kunnen aan één KPN ID meerdere abonnementen worden gekoppeld. Dat kan handig zijn omdat je dan met 1x inloggen alles kunt inzien. Maar als iedereen dit ook graag apart wil gebruiken, dan is het handiger om elk een eigen KPN ID aan te maken en daar het eigen abonnement aan te koppelen.

Dit kan ook nog als je de abonnementen al gekoppeld hebt. Ze worden namelijk automatisch losgekoppeld van de huidige KPN ID zodra ze verbonden worden aan een ander KPN ID.

Reageer