Beantwoord

KPN app

• 11 augustus 2018
  • 6 reacties
  • 111 keer bekeken

KPN app werkt niet al maanden, erg vervelend, DIV keren gebeld kunnen niet tot een oplossing komen grootste provijder van Nederland heb geen overzicht , kan geen mb,s delen rekening overzicht niets beschikbaar .!!!
icon

Beste antwoord door Vikash 13 augustus 2018, 14:28

Goedemiddag @Mario44 en welkom op het forum. Wat vervelend dat het niet lukt om in Mijn KPN MB's te delen en rekeningen te bekijken. Om dit te kunnen doen zal je als eerste een KPN ID moeten aanmaken, daarna zal het het abonnement nog moeten koppelen aan jouw KPN ID. Op deze pagina kan je bekijken hoe je dit doet. Mocht dit het probleem niet verhelpen dan hoor ik dat graag van je. Zou je in dat geval je KPN Forum profiel(Dit blijft alleen maar zichtbaar voor de Moderators) willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? Dan kan ik het voor je nakijken.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 3
Badge +2
Hier werkt ie wel. Welke mobiel? Wat gebeurt er als je m installeert? Je kan ook mbs delen etc. via mijnkpn in de browser trouwens.
De app werk op geen enkele telefoon en computer ook niet, krijg foutmelding en geen overzicht als de app open is
Reputatie 7
Badge +17
Goedemiddag @Mario44 en welkom op het forum. Wat vervelend dat het niet lukt om in Mijn KPN MB's te delen en rekeningen te bekijken. Om dit te kunnen doen zal je als eerste een KPN ID moeten aanmaken, daarna zal het het abonnement nog moeten koppelen aan jouw KPN ID. Op deze pagina kan je bekijken hoe je dit doet. Mocht dit het probleem niet verhelpen dan hoor ik dat graag van je. Zou je in dat geval je KPN Forum profiel(Dit blijft alleen maar zichtbaar voor de Moderators) willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? Dan kan ik het voor je nakijken.
Reputatie 7
Badge +17
@Mario44. Ik zie dat het KPN Forum profiel nog niet hebt aangevuld met jouw gegevens. Mocht je alsnog willen dat ik het verder voor je uitzoek dan zou ik je willen vragen om dit alsnog te doen en daarna een bericht achter te laten in dit topic.
De app werk weer heb een nummer moeten ontkoppelen , bedankt
Reputatie 7
Badge +17
Goed om te lezen dat het inmiddels weer werkt. Graag gedaan! ☺

Reageer