Beantwoord

KPN app

  • 14 April 2020
  • 6 reacties
  • 119 keer bekeken

Ik heb mobiel kunnen koppelen aan de KPN app maar het thuis gedeelte ("internet TV) lukt me steeds niet, ondanks dat ik al mijn gegevens goed invul, hierdoor kom ik ook niet bij mij facturen

Ik heb het recht mijn facturen in te zien. Waarom hebben jullie als communicatie bedrijf zelf slechte bereikbaarheid telefonisch. En moet ik dit hele verhaal typen, bellen zou makkelijker moeten gaan bij jullie, daarom was ik al eens eerder bij ziggo weggegaan vanwege de zeer slechte telefonische bereikbaarheid en de lange keuzemenus en ook het niet doorverbinden bij vragen,  dan moest je opnieuw inbellen. Jullie zijn weinig anders. 

 

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 22 April 2020, 09:26

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hoi @Strowsy ,

Je kunt vaak beter via internet in Mijn KPN (dus inloggen op jouw PC) de producten koppelen aan jouw KPN-ID. Bovenin klik je op producten en dan op product toevoegen.

Als ik via internet inlog op Mijn KPN zie ik meteen de facturen (van internet en vaste telefoon) van de laatste paar maanden. 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Strowsy. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat het niet lukt om in te loggen op MijnKPN om jouw facturen daar te bekijken. Natuurlijk moet dit gewoon werken. Ik zoek graag voor je uit waarom het nu niet lukt. Zou je jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter willen laten op het KPN Forum profiel? Dan kan ik vanuit deze kant bekijken of jouw Internet en TV abonnement al gekoppeld is aan een KPN ID. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je jouw gegevens hebt aangevuld? Je kan natuurlijk ook bellen met onze klantenservice (0800 0402).

Reputatie 7
Badge +28

Hoi @Strowsy ,

Je kunt vaak beter via internet in Mijn KPN (dus inloggen op jouw PC) de producten koppelen aan jouw KPN-ID. Bovenin klik je op producten en dan op product toevoegen.

Als ik via internet inlog op Mijn KPN zie ik meteen de facturen (van internet en vaste telefoon) van de laatste paar maanden. 

@Strowsy

Is het al gelukt met koppelen via MijnKPN op de PC. Nog een toevoeging: Als jouw internet en TV nog via Telfort loopt, dan kun je dat nu nog niet koppelen. Dan moet je nu voor die facturen nog bij Telfort zijn. In de loop van dit jaar zal dat ook KPN worden. 

Hoi @Strowsy. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat het niet lukt om in te loggen op MijnKPN om jouw facturen daar te bekijken. Natuurlijk moet dit gewoon werken. Ik zoek graag voor je uit waarom het nu niet lukt. Zou je jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter willen laten op het KPN Forum profiel? Dan kan ik vanuit deze kant bekijken of jouw Internet en TV abonnement al gekoppeld is aan een KPN ID. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je jouw gegevens hebt aangevuld? Je kan natuurlijk ook bellen met onze klantenservice (0800 0402).

Ik ga niet op een forum persoonlijke gegevens achterlaten. Ik zal eens bellen dan als ik niet te lang in de wacht wordt gezet en keer op keer keuzemenus moet intoetsen dat is zo waardeloos! Daarom was ik bij ziggo weggegaan daar moest ik steeds keuzemenus doorlopen en uiteindelijk aangekomen bij een telefoniste moest ik 2x opnieuw inbellen, ipv doorverbonden worden. 

Hoi @Strowsy ,

Je kunt vaak beter via internet in Mijn KPN (dus inloggen op jouw PC) de producten koppelen aan jouw KPN-ID. Bovenin klik je op producten en dan op product toevoegen.

Als ik via internet inlog op Mijn KPN zie ik meteen de facturen (van internet en vaste telefoon) van de laatste paar maanden. 

@Strowsy

Is het al gelukt met koppelen via MijnKPN op de PC. Nog een toevoeging: Als jouw internet en TV nog via Telfort loopt, dan kun je dat nu nog niet koppelen. Dan moet je nu voor die facturen nog bij Telfort zijn. In de loop van dit jaar zal dat ook KPN worden. 

Lukte niet, ik werd via telfort naar KPN doorgesluist inderdaad. 

 

Reputatie 7
Badge +21

Ik ga niet op een forum persoonlijke gegevens achterlaten. Ik zal eens bellen dan als ik niet te lang in de wacht wordt gezet en keer op keer keuzemenus moet intoetsen dat is zo waardeloos! Daarom was ik bij ziggo weggegaan daar moest ik steeds keuzemenus doorlopen en uiteindelijk aangekomen bij een telefoniste moest ik 2x opnieuw inbellen, ipv doorverbonden worden. 

Die keuze ligt helemaal bij jou natuurlijk. Wanneer je jouw gegevens achterlaat op het KPN Forum profiel kunnen alleen mijn collega's en ik jouw gegevens bekijken. Ik ga er vanuit dat mijn collega jouw ook telefonisch verder kan helpen. Als je mijn hulp toch nog nodig hebt, dan horen we dat graag van je!

Reageer