Beantwoord

KPN app

  • 15 April 2020
  • 7 reacties
  • 126 keer bekeken

Goede middag,

Ik heb nu al een maand lang het probleem dat de app voor mij niet wil laden. Ik heb inmiddels al geprobeerd te updaten, opnieuw downloaden en bellen met de helpdesk maar niks werkt.

Het blijven van die grijze balkjes die laden maar komt helaas niets verder. Foto is bijgevoegd, dit heb ik op de site en op de app.

 

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 21 April 2020, 18:24

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Rhoveling, welkom hier. 

Je krijgt dus helemaal niets zichtbaar in Mijn KPN? Op geen enkel apparaat? Of werkt het op de pc wel? En in de browser van de telefoon? 

Over welke diensten hebben we het? Mobiel of Thuis? Zou je in ieder geval vast jouw Forumprofiel willen voorzien van postcode + huisnummer, naam van de contractant en mocht het om mobiel gaan ook graag jouw mobiele nummer? Ook hoor ik graag om welk type toestel het gaat, met welk type besturingssysteem en welke versie van de app. 

Hallo Bart, ik heb inmiddels alle gegevens ingevoerd. Ook draai ik met de IOS en app op de nieuwste versies.

Reputatie 7
Badge +20

En verder? Via browser wel zichtbaar? Dat is nog wel even van belang voor mij om te weten. 

Zoals ik in mijn eerste post en de screenshot laat zien, heb ik het ook op de browser. Zowel op de computer en op mijn telefoon.

Reputatie 7
Badge +20

Dat is een duidelijk verhaal. Ik heb daarom melding gemaakt bij de Technische Dienst. Zij gaan het verder uitzoeken. Hopelijk is er snel duidelijkheid. 

Reputatie 7
Badge +20

@Rhoveling, ik heb een terugkoppeling mogen ontvangen. Zou je willen inloggen met jouw KPN op Mijn KPN via een browser. 

Vervolgens ga je naar producten > Ontkoppel product > Ontkoppel dan jouw mobiele nummer > Vervolgens kun je deze daar weer koppelen > Dan ga  je naar de profiel pagina > Daar log je uit.

Vervolgens log je weer in en dan moeten jouw gegevens weer zichtbaar zijn. 

Reputatie 7
Badge +20

Ik ga er van uit dat dat de oplossing was aangezien ik geen reactie meer heb ontvangen.Â