Beantwoord

KPN app in buitenland

  • 18 April 2019
  • 6 reacties
  • 1249 keer bekeken

De KPN app op mijn mobiel werkt niet nu ik in Curacao ben. ???
icon

Beste antwoord door Joran 18 April 2019, 15:46

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hoi Gerard, welkom hier! De app zou overal moeten werken, mits je bereik hebt en MB's in de bundel. Gaat het om de MijnKPN app of de Prepaid app? Krijg je een foutmelding te zien?

Als ik je kan helpen met het aanzetten van een bundel, of iets anders, laat het vooral weten. Ik snap dat er haast bij geboden kan zijn als je in het buitenland bent. Kun je dan ook je profiel aanvullen met je adresgegevens, klantnummer/06-nummer en ter verificatie de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer (in het vakje "Persoonlijke opmerkingen")?
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Gerard Curacao, We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders horen we het graag!
De KPN app geeft zo’n draaiend bolletje als tekent dat ie aan het openen is, maar daar blijft het bij. Ik heb voldoende MB, ik heb WiFi dus daar ligt het niet aan.
ik heb de app ook al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar het probleem blijft.
Irritant.
Ik behelp me maar via mijn IPad en de site maar vind het wel vervelend dat de app niet goed opent op mijn mobiel
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Gerard Curacao, Het probleem is er dus wanneer je verbonden bent met de WiFi, maar ook wanneer je verbonden bent met je mobiele internet bundel. Zou je via de webversie van MijnKPN jouw producten willen ontkoppelen en weer weer willen koppelen? Het opnieuw koppelen kan helpen het probleem op te lossen.

Tja.
De webversie laadt niet op op mijn IPad.
Ik ben er wel klaar mee nu. Geen zin in zoveel gedoe.
Reputatie 7
Badge +19
Dat kan ik begrijpen. Mocht je toch nog een opvolging willen geven aan dit probleem, laat het dan vooral weten.

Reageer