MijnKPN app laadt niet

  • 22 May 2020
  • 6 reacties
  • 333 keer bekeken

Ik kan alleen de instellingen zien de rest laad niet dus im kan niet bijhouden hoeveel mbs ik nog heb enzo


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7

Hoi @Bram3434, welkom op het forum. Merk je dit alleen in de MijnKPN app, of ook als je bent ingelogd op de website? Het zou kunnen dat jouw abonnement niet gekoppeld is aan jouw KPN ID, waardoor het niet zichtbaar is. Als het op de website ook niet te zien is, kan je naar de Producten pagina van MijnKPN gaan en het abonnement daar koppelen. Daarna zal het ook in de app zichtbaar worden. Lukt het daarmee?

Ook op de website heb het geprobeert op PC en Mobiel maar heletijd zelfde verhaal. Nu is het enige wat ik kan zien mijn oude facaturen. en mijn telefoon is gekoppelt heb het gedoublechecked 

Reputatie 7

Als je de facturen kunt zien moet het nummer wel gekoppeld zijn inderdaad, maar dat de rest dan niet ook te zien is is wel erg gek. Zou je een nieuwe KPN ID kunnen aanmaken, het nummer daar aan koppelen en kijken of je daar wel de volledige gegevens van het abonnement kunt zien?

Reputatie 7

Hoi @Bram3434, heb je al een nieuwe KPN ID kunnen aanmaken en kijken hoe het daarmee gaat?

Dat gaat niet want dit account gebruikt mijn enigste email adress al

Reputatie 7

Dat maakt het inderdaad wat lastiger. Je kunt een tweede mailadres aanmaken om het te proberen. Als het daarmee ook niet lukt kunnen we verder kijken in die richting, als het wel lukt was het koppelen in eerste instantie niet goed gegaan bij dat e-mailadres. Ik lees je bevindingen graag.