Beantwoord

KPN-app voor kind downloaden lukt niet

  • 31 May 2019
  • 4 reacties
  • 1221 keer bekeken

Hallo, mijn dochter heeft zojuist een abonnement voor haar mobieltje gekregen (prepaid omgezet naar abonnement) en ze wil de kpn-app op haar mobiel hebben zodat ze goed in de gaten kan houden hoeveel mb ze gebruikt. Het lukt haar echter niet om hem te downloaden omdat “geen toestemming heeft om apps te downloaden” maar komt dit nu omdat ze een abonnement heeft? Met haar prepaid heeft ze al heel veel apps gedownload. Ik schijn nu iets te moeten aanpassen bij het ouderlijk toezicht bij microsoft maar het is erg onduidelijk. Ik begrijp niet wat microsoft hiermee te maken heeft en ook niet wat ik moet doen. Kan ik hier een Jip-en-Janneke uitleg voor krijgen?
icon

Beste antwoord door Majanka 7 June 2019, 17:02

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @Majanka, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Wat raar dat je de melding krijgt dat zij geen apps mag downloaden.. Het is gewoon de MijnKPN app die je wil installeren? Ik heb dit probleem nog niet eerder gehoord moet ik zeggen.. Staat er in de instellingen van haar toestel iets wat het tegen zou kunnen houden? Ik durf zo niet te zeggen waar het staat, maar met de Play Store kan het te maken hebben met ouderlijk toezicht. Helpt deze website je hier mee op weg?
Reputatie 7
Badge +21
@Majanka, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Ben je er met bovenstaande informatie uitgekomen?
Hallo Susan, mijn excuses dat ik wat laat reageer maar het is gelukt nu. Het had uiteindelijk toch niets te maken met het ouderlijke toezicht (ik begrijp nog steeds niet waarom we die melding steeds kregen). We hebben een kpn-account voor haar aangemaakt en ze heeft nu haar eigen kpn-app waarop ze haar mb-verbruik in de gaten kan houden.
Reputatie 7
Badge +21
@Majanka, geen probleem! Fijn om te lezen dat het uiteindelijk gelukt is 😉 Bedankt voor de terugkoppeling, en fijne pinksterdagen!

Reageer