Beantwoord

Kpn app wordt ontkoppeld bij toevoegen 2de app

  • 11 December 2021
  • 5 reacties
  • 457 keer bekeken

Ik wil op de telefoon van mijn zoon een eigen kpn app zetten.

Maar bij het toevoegen van abonnement zien we alle telefoonnummers die we hebben.

Kan niet alleen die van selecteren.

Doe ik het wel dan wordt alles in mij  eigen telefoon ontkoppeld.

En staan alle nummers in zijn app.

We gebruiken wel 2 mail adressen 

 

M.v.g Peter 

 

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 13 December 2021, 16:59

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28

@HalloPeter ,

Helaas is dit nog steeds hoe het werkt met de app van KPN. Het probleem is al lange tijd bekend, maar is nog niet opgelost. 

Reputatie 7
Badge +19

Goedemiddag @HalloPeter, het is (nog) niet mogelijk om een abonnement te koppelen aan 2 verschillende KPN-ID's. Het lijkt er ook op uit jouw verhaal dat alle nummers die actief zijn, aan elkaar gekoppeld zijn op 1 factuur, waardoor bij het opnieuw koppelen van jouw zoons nummer alle nummers bij hem verschijnen.  Om deze situatie te voorkomen kan de klantenservice de nummers loskoppelen zodat de nummers geschieden van elkaar elk een eigen factuur ontvangen. 

@Jeroen_dB Is al bekend wanneer hier een oplossing voor komt? Ik ben net met mijn 3 kinderen overgestapt naar KPN, maar app valt tegen. Kinderen willen graag MB verbruik monitoren, maar als zij nummer koppelen aan hun mijnKPN verdwijnt het nummer + de facturen uit mijn eigen mijnKPN en zie ik dus de facturen niet meer. Was bij BEN en Tele2 stuk beter geregeld.

Reputatie 7
Badge +19

Helaas heb ik op dit moment geen nieuws over wanneer het mogelijk gaat worden om een mobiel nummer aan meerdere KPN-ID's te koppelen. Als die mogelijkheid er komt, dan melden we het uiteraard hier op het forum. 

Als meer info over deze functie? Dit is zo irritant vooral als ik MB's wil delen met mijn kinderen of vrouw, of zij wil delen binnen het gezin. Dat kan ze nu niet zelf want alles valt onder mijn KPN ID. 

Erg irritant dit en er is geen enkele reden om dit niet beschikbaar te stellen.