Beantwoord

KPN Compleet huishouden aanmaken

  • 4 April 2019
  • 6 reacties
  • 6405 keer bekeken

Om mb te delen moet je een huishouden aanmaken maar hoe
icon

Beste antwoord door Susan_ 5 April 2019, 12:00

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @Jaapenjetty, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Om te kunnen genieten van KPN Compleet en de voordelen die het met zich meebrengt, moet je inderdaad wel een huishouden aanmelden. Een huishouden betekent dat je 2 of meer mobiele nummers op hetzelfde adres hebt geregistreerd of dat je 1 mobiel nummer en een Internet en/of TV abonnement op hetzelfde adres hebt afgesloten.

Om KPN Compleet te worden, dien je jouw producten aan te melden. Dit kan, mits zij op hetzelfde adres staan, via deze website. Nadat de aanmelding gereed is, kan je van de voordelen genieten (na ongeveer 5 werkdagen).

Daarna, om MB's te kunnen delen, dien je beide mobiele nummers aan te melden in MijnKPN. Voor MijnKPN heb je een KPN ID nodig. Hoe je dat aanmaakt, staat hier omschreven. Met je KPN ID kan je een inlog genereren voor MijnKPN. In MijnKPN kan je de mobiele nummers eenmalig koppelen, om zo de MB's te kunnen verdelen.

Het lijkt nu veel wat je moet doen, maar dat valt uiteindelijk wel mee hoor 😉 Wil je laten weten of het gelukt is, of dat je mijn hulp nog kan gebruiken hierin?
Reputatie 7
Badge +21
@Jaapenjetty, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Kan je aangeven of het gelukt is of niet? 🙂
Helaas het lukt niet, vandaag monteur geweest om WiFi op te krikken van 25 naar 90 Mb ook dan lukt het niet. Een lekker begin met KPN
Reputatie 7
Badge +21
@Jaapenjetty, hmm dat is vreemd! Krijg je een foutmelding als je jouw huishouden wil aanmaken? Dan kan ik daar namelijk op verder voortborduren, op zoek naar de oplossing!

Je kan ook altijd even langs een KPN winkel lopen om het in orde te maken 😉
Hallo Susan,
Net een chat gevoerd met een KPN medewerker, het blijkt dat alles aangemeld is maar bij de KPN is er 1 telefoonnummer niet geactiveerd. Het wordt bij de KPN intern opgelost (HOOP IK)
Bedankt voor je medewerking, als het gelukt is laat ik het je weten.
Groet, Jaap Budding
Hoi Susan,
Alles is opgelost, dank voor je medewerking,
Groet, Jaap Budding

Reageer