Beantwoord

KPN hussel en de MijnKPN app, bij mij werkt het niet

  • 9 June 2021
  • 8 reacties
  • 191 keer bekeken

Ik heb het hele complete pakket, twee mobiele abonnementen, tv,internet en vast bellen, en ook nog hussel, maar bij mij werkt het niet, er valt niet veel te husselen! Ook de app werkt voor geen meter! Kan iemand mij alsjeblieft helpen? Plus ik krijg wel de korting van 5 euro maar geen extra pakket!

icon

Beste antwoord door PeterG 9 June 2021, 09:16

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Zijdehoentje. Welkom op het forum van kpn! :bouquet::cake:

Als je voor thuis je abonnement hebt genomen na 8 oktober 2019 (of vernieuwd) dan is dat een Hussel abonnement. Daarbij krijg je € 5 entertainmentkorting als je ook één of meer mobiele abonnementen van kpn op je adres hebt.

Heb je voor oktober 2019 het abonnement voor thuis afgesloten dan is dat een Alles-in-1 of Internet+TV abonnement. Alleen dan krijg je een gratis zenderpakket (ESPN of pluspakket) i.c.m. één of meer mobiele abonnementen van kpn op je adres.

 

Op een mobiel Hussel abonnement krijg je € 5 korting i.c.m. een vaste aansluiting.

 

Meldt hier je mobiele abonnementen aan voor Hussel (of compleet) korting.

https://www.kpn.com/hussel/aanmelden.htm

Reputatie 2
Badge +1

@Zijdehoentje We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!

Sorry dat ik niets hebt laten weten, ik kan thuis niets, dus ben afhankelijk van andere mensen, plus ik moest voor mijn moeder zorgen, dus heb alles even laten gaan! Ik heb alles van  KPN, dus internet, vast bellen en interactieve tv(waar ik tot op heden geen gebruik van heb gemaakt) plus 2 mobiele abonnementen, die tijdens de blokkade gewoon doorliepen qwa belminuten plus kosten, onbegrijpelijk!

En ik kan nog steeds niet husselen! Geen idee hoe ik alles naar beneden, of uit zet, aangezien ik nergens geen gebruik van maak!

Reputatie 2
Badge +1

@Zijdehoentje Hussel is zoals door @PeterG voordeel dat te activeren is en van toepassing is bij het afnemen van meerdere KPN abonnementen. Uit de jouw laatste zin maak ik op dat je tegen een technisch probleem aanloopt en dat het niet alleen om de korting/voordeel gaat, kun je aangeven wat je precies wilt doen en wat er gebeurt?. Zou je daarnaast je gegevens willen invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kan ik kijken naar welke Husselvoordelen je krijgt en ook wat ik eventueel kan vinden in het geval je tegen iets technisch aanloopt.

Beste PeterG, ik kan eigenlijk helemaal niets, niks aan of uit zetten, ook heb ik zelf niet de controle in de mijn kpn app of omgeving! En volgens de Consumentenbond heb ik het duurste abonnement ooit! Het is zelfs zo dat er bel kosten zijn gemaakt terwijl ik de simkaarten had geblokkeerd!

Ik neem aan dat je je profiel hebt ingevuld opdat moderator @Rick e.e.a. voor je kan nakijken. 

Voor hem graag je mobiele nummer ook nog vermelden onder Pers. Opm. (dat kan niemand openbaar zien), dan kan hij ook e.e.a. daarbij checken.

Je kunt ook MijnKPN niet in via de website? Daarvoor is een KPN ID inlog nodig, ik neem aan dat je die gebruikt voor het forum….

Reputatie 2
Badge +1

@Zijdehoentje Ik heb geen reactie meer gekregen dus ik ga er vanuit dat je via een andere weg een oplossing hebt gevonden. Zo niet, dan weet je ons te vinden!