Beantwoord

KPN ID

• 23 juni 2018
  • 2 reacties
  • 249 keer bekeken

Vandaag is mijn internet via KPN (VDSL) geactiveerd en heb ik nog 2 problemen:
- via de KPN ITV App (Android) is het niet mogelijk in te loggen via het KPN ID. Melding dat deze niet herkend wordt. Inloggen via abonneenummer is gelukkig wel mogelijk. Er is een verbinding via de WIFI van de V10.
- inloggen via KPN Veilig geeft de volgende foutmelding: Fout: U hebt geen toegang tot de dienst "KPN Veilig", omdat deze niet in uw pakket zit of uit staat. Kijk in MijnKPN op kpn.com/mijnkpn voor uw mogelijkheden. Ik weet dat er een storing is bij KPN Veilig maar dat staat m.i. los van deze melding. Mijn zoon kan namelijk wel inloggen, echter krijgt daarna pas een foutmelding.

Er lijkt gewoon iets niet goed te gaan met de KPN ID koppeling met de producten. Deze zijn overigens wel zichtbaar als er ingelogd wordt in Mijn KPN.
icon

Beste antwoord door Vikash 26 juni 2018, 14:26

Goedemiddag @B. Ert en welkom op het Forum! Wat vervelend dat je nog met KPN ID kan inloggen om iTV te bekijken en KPN Veilig niet kan installeren.

Ik zie dat het mobiele en het Internet en TV abonnement op de juiste manier zijn gekoppeld aan jouw KPN ID.

Ik zou je willen vragen om op een later moment opnieuw in te loggen met KPN ID in de iTV Online app. Dit zou wel moeten werken.

KPN Veilig is inmiddels toegevoegd aan het abonnement. Op deze pagina kan je inloggen met jouw KPN ID en KPN Veilig installeren.

Mocht dit niet werken dan hoor ik dat graag van je!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Goedemiddag @B. Ert en welkom op het Forum! Wat vervelend dat je nog met KPN ID kan inloggen om iTV te bekijken en KPN Veilig niet kan installeren.

Ik zie dat het mobiele en het Internet en TV abonnement op de juiste manier zijn gekoppeld aan jouw KPN ID.

Ik zou je willen vragen om op een later moment opnieuw in te loggen met KPN ID in de iTV Online app. Dit zou wel moeten werken.

KPN Veilig is inmiddels toegevoegd aan het abonnement. Op deze pagina kan je inloggen met jouw KPN ID en KPN Veilig installeren.

Mocht dit niet werken dan hoor ik dat graag van je!
Reputatie 7
Badge +18
Is het nog gelukt om KPN Veilig te installeren?

Reageer