Beantwoord

Ik kan niet inloggen in MijnKPN na het wijzigen van mijn wachtwoord.

  • 27 January 2021
  • 2 reacties
  • 215 keer bekeken

Heb net mijn wachtwoord gewijzigd van Mijn KPN ID, maar ik kan nog steeds niet inloggen. Hoe kan ik dit oplossen.

icon

Beste antwoord door Evelien Verhoef-van Beek 3 February 2021, 17:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Evelien Verhoef-van Beek, dit kan veel verschillende oorzaken hebben. Krijg je een specifieke foutmelding? Kun je het eens vanaf een ander apparaat proberen of met een andere browser? Als dit allemal aniet werkt moet er toch iets niet helemaal kloppen in de combinatie van je wachtwoord en gebruikersnaam.

Hoi Thomas, 

 

ik moest gewoon iets langer geduld hebben. 
je kunt na dat je het wachtwoord opnieuw hebt opgevraagd niet direct inloggen zoals KPN zegt. Je moet even een half uur wachten.
 

Gr MoniqueÂ