*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt en gegevens verwijderd i.v.m. privacy
Beste antwoord door Vikash van KPN
Bekijk origineelBeste antwoord door Vikash van KPN
Bekijk origineelIk zie dat het Alles-in-1 Standaard abonnement al is gekoppeld aan jouw KPN ID. Het is niet mogelijk om dit abonnement aan een andere KPN ID te koppelen. Het mobiele abonnement is nog niet gekoppeld aan een KPN ID. Probeer je het mobiele abonnement te koppelen? Heb je op deze pagina geprobeerd om een KPN ID aan te maken?
Ik zie dat het Alles-in-1 Standaard abonnement al is gekoppeld aan jouw KPN ID. Het is niet mogelijk om dit abonnement aan een andere KPN ID te koppelen. Het mobiele abonnement is nog niet gekoppeld aan een KPN ID. Probeer je het mobiele abonnement te koppelen? Heb je op deze pagina geprobeerd om een KPN ID aan te maken?
Er kunnen meerdere e-mail adressen aangemaakt/gebruikt worden. Je kan dus een eigen e-mail adres aanmaken. Ik gaf in het vorige bericht aan dat je een abonnement koppelen aan één KPN ID. Heb je al geprobeerd om het mobiele abonnement te koppelen aan het andere KPN e-mailadres?
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.