Beantwoord

KPN ID aanmaken

  • 4 September 2019
  • 8 reacties
  • 1330 keer bekeken

Reputatie 2
Goedemiddag, hier ben ik weer. De bedoeling is dat ik voor mijn vrouw op haar Lenovo tablet een KPN is en een mailaccount wil aanmaken. Ze heeft al een adres : *****@kpnmail.nl, als ik dit invul king ik het bericht dat er een mail naar dit adres gestuurd wordt maar ze heeft nog geen account en kan ik niet vinden waar deze mail blijft ?

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt en gegevens verwijderd i.v.m. privacy
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 9 September 2019, 11:34

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @Mike44. Welkom terug! Wat vreemd dat je geen e-mail ontvangt. Heb je al in de spam map gekeken van het e-mailadres? Zou je je KPN Forum profiel willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik dit verder uitzoeken. Laat je mij weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld?
Reputatie 2
**********************
*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
Reputatie 7
Badge +21
Bedankt voor het achterlaten van je gegevens. Ik heb jouw gegevens verplaatst naar het KPN forum profiel. Ik zie dat het Alles-in-1 Standaard abonnement al is gekoppeld aan jouw KPN ID. Het is niet mogelijk om dit abonnement aan een andere KPN ID te koppelen. Het mobiele abonnement is nog niet gekoppeld aan een KPN ID. Probeer je het mobiele abonnement te koppelen? Heb je op deze pagina geprobeerd om een KPN ID aan te maken?
Reputatie 2
ja, heb vanalles geprobeerd. In Mijn Kpn staat wel een emailadres van mijn vrouw, ******, dus daar heb ik niets aan.
Als er bij kpn maar 1 persoon een mailadres kan hebben dan laat ik het hierbij zoek wat anders.
Bedankt voor de moeite.

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
Reputatie 7
Badge +21
Ik zie dat het Alles-in-1 Standaard abonnement al is gekoppeld aan jouw KPN ID. Het is niet mogelijk om dit abonnement aan een andere KPN ID te koppelen. Het mobiele abonnement is nog niet gekoppeld aan een KPN ID. Probeer je het mobiele abonnement te koppelen? Heb je op deze pagina geprobeerd om een KPN ID aan te maken?

Er kunnen meerdere e-mail adressen aangemaakt/gebruikt worden. Je kan dus een eigen e-mail adres aanmaken. Ik gaf in het vorige bericht aan dat je een abonnement koppelen aan één KPN ID. Heb je al geprobeerd om het mobiele abonnement te koppelen aan het andere KPN e-mailadres?
Reputatie 7
Badge +21
Ik zie dat het Alles-in-1 Standaard abonnement al is gekoppeld aan jouw KPN ID. Het is niet mogelijk om dit abonnement aan een andere KPN ID te koppelen. Het mobiele abonnement is nog niet gekoppeld aan een KPN ID. Probeer je het mobiele abonnement te koppelen? Heb je op deze pagina geprobeerd om een KPN ID aan te maken?

Er kunnen meerdere e-mail adressen aangemaakt/gebruikt worden. Je kan dus een eigen e-mail adres aanmaken. Ik gaf in het vorige bericht aan dat je een abonnement koppelen aan één KPN ID. Heb je al geprobeerd om het mobiele abonnement te koppelen aan het andere KPN e-mailadres?

Ik heb helaas niet meer van je gehoord. Ik ga er van uit dat het inmiddels gelukt is om een KPN ID aan te maken en het mobiele abonnement daaraan te koppelen. Als het nog steeds niet gelukt is, dan hoor ik dat graag van je. Ik help je graag verder!
Reputatie 2
Nee, niet geprobeerd, is ook niet de bedoeling. We houden het maar zo, ik bij KPN en mijn vrouw een g-mailadres.
Bedankt voor de moeite en info.
Reputatie 7
Badge +21
Graag gedaan @Mike44. Als je in de toekomst toch nog mijn hulp nodig hebt, dan hoor ik dat graag van je!

Reageer