Beantwoord

KPN ID aanmaken lukt niet

  • 30 November 2019
  • 6 reacties
  • 392 keer bekeken

Bij het aanmaken van een KPN ID moet je beginnen met het opgeven van een e-mailadres, maar er staat dat er dan een fout optreedt en dat je niet verder kunt. Maakt niet uit welk e-mailadres, overal komt er een fout te staan. Zonder ID kan ik de Wifi Tuner niet meer gebruiken

 

*Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking

icon

Beste antwoord door Anonymous 30 November 2019, 07:41

Bekijk origineel

6 reacties

Hallo @Flowie12' , probeer het eens met een andere browser en/of verwijder de cookies van een browser en probeer het dan nog eens.

 

Hallo Jan-D,

Het is inmiddels gelukt, hartelijk dank voor de hulp! :)

Ik wilde nu mijn wifi verbeteren en eindelijk inloggen met de KPN ID wat gelukt is, nu staat er dat niet alle benodigde gegevens kunnen worden opgehaald. Is er een storing?

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Flowie12'. Welkom op het KPN Forum! Wat goed om te lezen dat het gelukt is om een KPN ID aan te maken. Helaas zijn er op dit moment problemen met onze Online Servicetools. We zijn druk met het onderzoeken van de oorzaak en ik hoop dat het zo snel mogelijk verholpen wordt. Onze excuses voor het ongemak.:disappointed_relieved:

Oke dan weet ik dat het niet aan mijn telefoon ligt, hoef ik niet verder te zoeken naar de oorzaak. Dank voor de reactie! Succes met het oplossen :)

Reputatie 7
Badge +21

Graag gedaan!:slight_smile:

Reageer