Beantwoord

KPN ID aanpassen of verwijderen

  • 5 February 2019
  • 5 reacties
  • 1644 keer bekeken

Hallo,

ik heb in het verleden een KPN ID aangemaakt voor mijn moeder, op dat moment had ik zelf geen KPN ID en heb ik mijn e-mailadres hiervoor gebruikt.
Verleden maand ben ik zelf ook overgestapt van Ziggo naar KPN en moest ik een KPN ID aanmaken. Toen liep ik tegen het probleem op dat ik eigenlijk al een KPN ID had. Alleen is vanaf 2017 mijn moeder weer overgestapt naar een andere provider en is het KPN ID gewoon blijven bestaan.

Inmiddels in mijn moeder overleden en probeer ik via de nabestaandendesk haar KPN ID te verwijderen zodat ik mijn eigen e-mailadres kan gaan gebruiken. Ik krijg te horen dat dit niet mogelijk is en dat na 6 maanden het KPN ID vanzelf wordt opgeheven. Dit lijkt mij sterk want mijn moeder was in 2017 al naar een andere provider gestapt en het KPN ID bestaat nog steeds.

Waarom kan bij overlijden een KPN ID niet handmatig door iemand worden verwijderd?
Ik vindt het best raar als iemand er niet meer is dat er dan een KPN ID blijft bestaan met een 06 nummer die niet meer in gebruik is.

Groeten Domenico.

*Admin: topic naar juiste categorie verplaatst
icon

Beste antwoord door PeterG 5 February 2019, 16:49

Bekijk origineel

5 reacties

Hoi. Als er 6 maanden na stopzetten v.h. abonnement niet is ingelogd stopt het KPN ID. Als je steeds inlogt om het te checken ....

Je kunt gewoon je moeders KPN ID gebruiken. Omdat ze geen abonnementen bij KPN meer heeft zal er waarschijnlijk niets gekoppeld staan. Je kunt dan je eigen producten erin koppelen. Staan er wel nog producten in dan kun je deze ontkoppelen (verwijderen).
En aldus heb je een KPN account met je eigen ID (emailadres) voor jouw producten.
Hoi, bedankt voor je antwoord.
Nee dat is hem juist er was vanaf 2017 niet meer ingelogd.
Maar ik ga wel even proberen of ik haar mobiel kan ontkoppelen en mijn abonnementen eraan kan koppelen.
Als dat lukt zijn we er.
Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @KPN ID aanpassen. Is het nog gelukt om jouw producten te koppelen aan KPN ID?
Goedemorgen,

ja het is gelukt.

Dat ontkoppelen werkt prima, en daarna de diensten aan dit e-mailadres gekoppeld en de naam en adresgegevens gewijzigd.
Nu laat ik het later aangemaakte e-mailadres/ KPN ID rusten en kijken of die na 6 maanden weg is.

Bedankt nog voor jullie hulp.
Reputatie 7
Badge +21
Goed om te lezen dat het gelukt is. Mocht je in de toekomst nog andere vragen hebben, dan horen we dat graag van je.

Reageer