Beantwoord

KPN ID instellen lukt niet

  • 14 May 2019
  • 5 reacties
  • 2006 keer bekeken

Ik ben al een paar dagen bezig om mijn kpn voor mijn moeder in te stellen, maar ik krijg met geen mogelijkheid de link in de mailbox om het in te stellen.

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Tycha 14 May 2019, 23:57

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +11
@plumeria45

Lukt het na het lezen van deze link?
https://forum.kpn.com/kpn-id-en-mijnkpn-29/inloggen-bij-kpn-424950

https://www.kpn.com/service/mijnkpn/uitleg.htm
nou ik ben al een heel eind, ik heb een nieuw mailadres aangemaakt voor mijn kpn, ik zit er nu in alleen willen de systemen even niet meewerken en wordt ze niet herkend. Ik ga het morgen nogmaals proberen en als dat allemaal lukt pas ik het mailadres weer aan naar die van mijn moeder. Ik hoop morgen rond deze tijd alles te hebben opgelost, hoop doet leven 🙂
Reputatie 7
Badge +11
Heb je al een KPN ID aangemaakt? Op deze pagina kan je een KPN ID aanmaken. Aan de rechterkant van deze pagina krijg je een instructievideo te zien. Nadat je een KPN ID hebt aangemaakt kan je je diensten daaraan koppelen. Hoe je dit doet zie je ook in de instructievideo. Laat je mij weten of het gelukt is?

Met je KPN ID e-mailadres log je vervolgens in op ,mijn KPN
https://account.kpn.com/#/
Ja hoor het is gelukt, ik wist wel hoe het moest alleen het emailadres werd niet geaccepteerd wat ik er voor wilde gebruiken. Nu een ander emailadres ingesteld.
Reputatie 7
Badge +11
Fijn! dank voor het melden @plumeria45

Reageer