Beantwoord

KPN ID: kan ik niet koppelen aan abonnement door buitenlands rekeningnummer

  • 19 January 2023
  • 4 reacties
  • 47 keer bekeken

intrenet abonnement is gekoppeld aan een Belgisch rekeningnummer ikv automatische incasso maar als ik via KPN ID het daar ook wil koppelen om de app te grbuiken vraagt hij Nedrlands rekeningnummer en kan dit niet aanpassen dus ook niet verder (idem met Belgisch GSM nummer)

 

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 23 January 2023, 22:02

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Stefaan Breskens, in MijnKPN wordt standaard ‘NL” getoond bij het IBAN, maar bij mijn weten zijn alleen de laatste 3 cijfers van belang, je hoeft niet een volledig IBAN in te vullen daar. Heb je al wel geprobeerd om die laatste 3 cijfers in te vullen? Mocht dat niet lukken, kan je me dan vertellen wat je te zien krijgt als je het probeert? Krijg je bijvoorbeeld een bepaalde foutmelding te zien?

is ondertussen opgelost...er stond blijkbaar nog iets NOK. Enkel mijn Belgisch gsm nr kan ik nu nog niet koppelen wat problemen heeft bij bv een online bestelling via Mijn KPN. Vraagt telkens een Nederlands 06nr…

 

Reputatie 7
Badge +20

Ah top dat het is gelukt met het IBAN!

Wat betreft je mobiel: dit klopt helaas, het is niet mogelijk om een buitenlandstelefoonnummer te gebruiken als contacttelefoonnummer. Enkel Nederlandse 06-nummers kunnen daarvoor gebruikt worden, hier heb ik dus geen oplossing voor 😬

Volgens mij zelfs alleen maar 06 nummers aangesloten op kpn.

Oplossing: misschien dan maar een kpn prepaid kaartje erbij? Alleen via kpn netwerk te activeren. En opletten dat ie niet verloopt. 

Blijft geldig als

Er binnen elke 180 dagen

uitgaand mee gebeld wordt met verbinding 

Of sms verzonden (ontvangen telt niet mee)

Opgewaardeerd