Beantwoord

KPN ID klantnummer

  • 12 February 2020
  • 3 reacties
  • 72 keer bekeken

Hallo,

Ik probeer mijn zakelijke telefoonnummers vanuit Telfort toe te voegen aan mijn KPN ID.

ID aangemaakt en verificatiecode verzonden. Vervolgens wordt een klantnummer gevraagd. In de communicatie tot op heden is met mij geen KPN klantnummer gedeeld. Het Telfort klantnummer werkt in elk geval niet. 

Hoe nu verder?

Groeten.

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 14 February 2020, 19:18

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi NHO, welkom op het forum. 

Ik lees hierboven dat het om je zakelijke nummers gaat. Zijn dit ook daadwerkelijk zakelijke contracten? Of consumenten abonnementen die je zakelijk gebruikt. 

Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan  kan ik ook met je meekijken. 

Ik hoor graag van je. 

 

Hallo Alex,

 

Het gaat om 2 zakelijke nummers op een (Telfort) zakelijk contract. Bij zakelijk inloggen van KPN wordt ik direct doorgestuurd naar KPN ID.

 

Ik heb mijn profiel ingevuld.

 

Groeten.

Reputatie 7
Badge +24

Ik vind wel iets op je adres. Zou je het me makkelijk willen maken en ook de 06-nummers willen vermelden in je profiel? Een privébericht is ook prima.Â