Beantwoord

KPN ID ontkoppeld?

  • 11 February 2020
  • 3 reacties
  • 1261 keer bekeken

kreeg mail met volgende inhoud: Uw product voor KPN Mobiel is ontkoppeld van uw KPN ID. Geen idee waar dit over gaat.

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 13 February 2020, 22:06

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28

@pudu 

Staat er een link in? Dan er zeker niet op klikken. Het zou best eens een virus kunnen opleveren. 
 

Mogelijk dus een nepbericht. 
 

Mocht je je afvragen wat een KPN-ID is? Je kunt inloggen in mijn KPN met inloggegevens van KPN. Daar kun je onder producten zien wat je afneemt van KPN. 

geen link, geen nepbericht, wellicht iets te maken met overgang Telfort KPN? In mijn KPN staat verbruik en mobiel nummer geregistreerd.

Reputatie 7
Badge +30

Hoi Pudu, welkom! Ik verwacht zelf niet dat dit te maken heeft met de overgang van Telfort naar ons. Want dan had ik verwacht dat je deze mail vorige maand al gehad zou hebben.

 

Wat achtergrond over KPN ID en het koppelen. Je kunt een mobiel abonnement koppelen aan een KPN ID. Dit doe je door in te loggen op de MijnKPN met je KPN ID. Na te kiezen voor toevoegen onder Producten vul je het 06-nummer in. Je krijgt dan een code en als je die invult koppelt het abonnement zich aan dat KPN ID. 

Je kunt een abonnement ook weer ontkoppelen. DIt doe je ook onder Producten alleen kies je dan voor loskoppelen. Of je kunt dit doen door het abonnement aan een ander KPN ID te koppelen. Hij wordt dan automatisch losgekoppeld van de eerste. In beide gevallen krijg je een notificatie e-mail dat het ontkoppeld is.

 

Een van deze laatste twee dingen is gebeurd. Of je hebt hem zelf ontkoppeld, of hij is gekoppeld aan een nieuw/ander KPN ID. Wat je het beste kunt doen is nu inloggen op je MijnKPN en controleren of je mobiele abonnement daar nog staat. Zo niet, dan kun je hem opnieuw koppelen. Zo ja, dan is er niets aan de hand.

Â