KPN ID verwijderen

  • 14 February 2019
  • 4 reacties
  • 586 keer bekeken

Zowel mijn echtgenoot als ikzelf hebben een KPN ID. Aan zijn KPN ID zijn onze producten gekoppeld. Nu vraagt hij steeds of ik producten wil koppelen als ik Mijn KPN via de website of app opstart. Kan mijn KPN ID verwijderd worden? Ik kan inloggen met zijn wachtwoord.

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @famloef. Welkom op het forum. Ik zal voor je uitzoeken of het mogelijk is om een KPN ID te laten verwijderen. Zou je je KPN Forum profiel (Dit blijft alleen maar zichtbaar voor de Moderators) willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Zou je daarnaast in een privébericht willen aangeven welke KPN ID er verwijderd zou moeten worden? Laat je mij weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld? Ik hoor graag van je!
Beste Vikash,
Ik heb de gegevens aangevuld. Het gaat om het account met gebruikersnaam *******
Groeten,
Jacqueline

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
Reputatie 7
Badge +21
Bedankt voor het aanvullen van je gegevens. Ik heb je vraag intern doorgezet. Ik kom er zo snel mogelijk op terug.
Reputatie 7
Badge +21
Het is gelukt om jouw KPN ID te laten verwijderen @Dick0055. Mocht je in de toekomst nog andere vragen hebben, dan horen we dat graag van je!

Reageer