Beantwoord

KPN ID verwijderen

  • 20 November 2019
  • 10 reacties
  • 256 keer bekeken

Graag zou ik mijn KPN ID willen verwijderen. Doordat er iets is mis gegaan met de bestelling is deze geannuleerd en opnieuw aangevraagd op de gegevens van mijn partner. Mijn KPN ID is dus niet meer nodig. Kunnen jullie mij alsjeblieft helpen met het verwijderen hiervan?

Alvast bedankt!

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 22 November 2019, 14:43

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Florence1994, welkom hier. 

Je wilt graag jouw KPN ID verwijderd zien. Dat kan ik voor je regelen. Ik heb daarvoor wel het e-mailadres nodig van het ID. Of is dat het e-mailadres uit jouw profiel? Zo niet, wil je dan het juiste adres toevoegen? Ik hoor graag van je. Dan kan ik aan de slag. 

Beste,

Bedankt voor uw antwoord. Mijn e-mailadres dat bij mijn profiel staat is het e-mailadres wat bij mijn KPN ID hoort. 

Reputatie 7
Badge +20

Helemaal goed, ik heb mijn collega die hier over gaat opdracht gegeven om jouw ID te verwijderen. 

Reputatie 7
Badge +20

Hij is verwijderd hoor. :)

Hoi, @Jerodus 

Als je een product onder een KPN Account koppelt wordt het automatisch uit de andere ontkoppeld. Zo kun je alles onderbrengen onder één Account (dus KPN ID).

Het andere kun je dan verder negeren.

Graag dit kpn ID verwijderen. Producten staan onder een ander KPN ID. 
 

Bedankt.  

Hoi @Verwijder dit KPN ID aub : Hebben we het dan over het hotmail adres in jouw profiel? Zo niet, zet je dan even het e-mail adres in je profiel waar het wel om gaat? En geef je mij dan hier een seintje?

Betreft het e-mailadres beginnend met een i eindigend op een r @hotmail.com idd

@Verwijder dit KPN ID aub  verzoek doorgezet. Zal begin volgende week gehonoreerd worden, verwacht ik.

Top! Dank je wel Erwin. Fijn weekend :)