Beantwoord

KPN ID verwijderen

  • 3 February 2020
  • 2 reacties
  • 196 keer bekeken

kunt u voor mij ook een kpn id verwijderen? waar moet ik dan mijn gegevens naartoe sturen?

kees alkemade

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 9 February 2020, 13:32

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21

kunt u voor mij ook een kpn id verwijderen? waar moet ik dan mijn gegevens naartoe sturen?

Natuurlijk! Zou je jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer en gebruikernaam (e-mailadres) achter willen laten op het KPN Forum Profiel? Je mag jouw gebruikersnaam achterlaten in het ‘persoonlijke opmerkingen’ veld. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan? Ik hoor graag van je!

 

 

Reputatie 7
Badge +21

Natuurlijk! Zou je jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer en gebruikersnaam (e-mailadres) achter willen laten op het KPN Forum Profiel? Je mag jouw gebruikersnaam achterlaten in het ‘persoonlijke opmerkingen’ veld. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan? Ik hoor graag van je!

Ik heb geen bericht van je ontvangen. Als je wilt dat ik jouw KPN ID laat verwijderen, laat dan jouw gegevens en een berichtje achter.