Beantwoord

KPN ID verwijderen

  • 21 February 2020
  • 11 reacties
  • 808 keer bekeken

mijn kpn id verwijderen aub 

 

email adres

 

alvast bedankt 

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 24 February 2020, 18:23

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 7

Hoi @jef1990, welkom bij ons op het forum. Ik heb het verzoek gedaan om jouw KPN ID te laten verwijderen, zodra dat gedaan is zal je er niet meer mee kunnen inloggen op MijnKPN en op het forum. 

Halloe @Jasper ,

Zou je ook mijn KPN id kunnen verwijderen? Gezien al mijn KPN producten op een ander ID staan, is dit onnodig opslag van mijn persoonsgegevens.

 

alvast bedankt,

 

Bouke Hiemstra

Reputatie 7

Hoi @KPNID verwijderen, ik zal het verzoek ook voor jou doen! Zodra je er niet meer mee kunt inloggen weet je dat deze verwijderd is :slight_smile:

Hallo @Jasper kun je mijn kpn id ook verwijderen 

dank

 

Reputatie 7

Hoi @Kpn id verwijderen, ik zal het verzoek ook voor jou doorzetten!

Ook ik wil dit KPN ID laten verwijderen. Ik heb er per ongeluk twee aangemaakt.

Bij voorbaat dank.

Reputatie 7

Hoi @Key01, welkom op het forum. Ik kan een verzoek doen om het te laten verwijderen, maar er lijkt een abonnement gekoppeld te zijn aan deze KPN ID. Dan kan die niet worden verwijderd. Als je dat abonnement koppelt aan jouw andere KPN ID zal ik daarna een verzoek kunnen doen om deze te verwijderen.

Ik wil graag dat mijn KPN ID verwijderd wordt. Ik ben verhuisd (aansluiting is gestopt) en ik wil een KPN ID aanmaken op mijn nieuwe aansluiting. 

 

Ik hoor het graag!

 

Groetjes

Reputatie 7

Hoi @spicysparkel, je kunt de huidige KPN ID ook gebruiken voor een nieuwe aansluiting. Als je bent ingelogd kan je op de productpagina een nieuwe aansluiting koppelen :slight_smile:

Hallo,

ik wil graag dat mijn kpn id verwijderd wordt. (Ik heb hem gebruikt om mijn vader te helpen met inloggen, omdat hij niet in zijn mobiel kon)

mvg,

Nicole

Graag mijn ID ook verwijderen.