Beantwoord

KPN ID verwijderen

  • 2 June 2020
  • 8 reacties
  • 162 keer bekeken

Hallo kpn, ik zou graag mijn KPN ID willen verwijderen alleen ik zie nergens hoe dat moet. Zouden jullie mij kunnen helpen?

icon

Beste antwoord door Noordzee 2 June 2020, 18:41

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hoi @Famke123 ,

Het verwijderen van een KPN ID doet KPN in principe niet omdat het na 6 maanden niet gebruikt te zijn automatisch verwijderd wordt. Echter, bij een verzoek kunnen we dit doorgeven. Alleen weet ik niet of dit in jouw geval nodig is. Je krijgt van KPN geen KPN ID, dit moet je altijd zelf aanmaken. Het maakt ook niet uit met welk e-mailadres, dit hoeft geen KPN mailadres te zijn maar mag ook gewoon hotmail of Gmail zijn. Je kan, als je KPN producten eenmaal actief zijn, gewoon deze inlog voor KPN ID / MijnKPN gebruiken en je producten alsnog koppelen. 

Mocht je het wel willen laten verwijderen, geef dan even aan met welk e-mailadres je het hebt aangemaakt. Dit kan je noteren in je Forum profiel bij persoonlijke opmerkingen!

Reputatie 7
Badge +30

Hoi Famke, welkom op het forum! Weet je voldoende met Noordzee's antwoord? Mocht je alsnog het KPN ID verwijderd willen hebben, vul dan inderdaad je forumprofiel in, inclusief het KPN ID mailadres bij ‘persoonlijke opmerking’, en reageer hier als je dit gedaan hebt.  

Bedankt heb ik gedaan! 

Reputatie 7
Badge +30

Ik zie het mailadres niet in je forumprofiel, @Famke123. Heb je na het invullen wel op opslaan gedrukt? Zou je het nog eens willen proberen? 

Dat is raar ik probeer het nog wel een keer.

Er staat nergens dat ik mijn email hoef in te vullen?

@Erik_ ooh laat maar ik heb het bij persoonlijke opmerkingen genoteerd

Reputatie 7
Badge +30

Dank je, Famke! Ik heb het doorgezet, het zal binnen een paar dagen worden verwijderd :)