Beantwoord

KPN ID verwijderen a.u.b.

  • 4 July 2020
  • 14 reacties
  • 244 keer bekeken

  • Deelnemer
  • 5 reacties

Hallo,

Wilt u a.u.b. mijn KPN ID verwijderen?

Ik heb dit aangemaakt omdat ik dacht ermee ook mijn Yes Telecom (onderdeel van KPN) account te kunnen beheren. Gaat dus blijkbaar niet, en bij Yes Telecom kun je niet online een nieuwe puk code opvragen.

Alvast bedankt.

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 7 July 2020, 13:30

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

14 reacties

Een nieuwe PUK code kan niet. Die zit ingebakken in je simkaart. Ze kunnen mogelijk wel je PUK code van je simkaart opgeven. Helaas zijn ze in het weekend niet bereikbaar. Je zult dus tot maandag geduld moeten hebben. Bel de klantenservice die bij jouw regio hoort.

https://www.yestelecom.nl/contact-met-yes/

Yes Telecom fungeert zelfstandig binnen het KPN-merk.

Je aanmelden voor MijnYes, waar je je PUK zou kunnen vinden, kan nu ook niet. Want ik denk maar zo dat je je nummer nu niet kunt gebruiken en de sms met aanmeldcode niet kunt ontvangen.

Je kunt je PUK ook vinden op het kaartje (ter grootte van bankpas) waar je simmetje uitgedrukt is. Dat kaartje dien je eigenlijk te bewaren….

Hallo Peter, zo laat nog wakker? ;)

Dank voor de reactie, en ja ik bedoelde uiteraard opvragen van puk, niet een nieuwe.

Ik kan wel inloggen in Yes E-view, maar daar kun je alleen je gebruikersdata inzien. En op het bank-pas-achtige kaartje staat wel het SIM nummer, maar niet de puk. Zal dus tot maandag moeten wachten om de helpdesk te kunnen bellen, best vervelend.

Ja, had geen zin om te gaan slapen.

…. maar dat moet je ‘s morgens dan wel weer bekopen. Moeizaam wakker geworden.

Op zich slechte dienstverlening voor een zakelijke dienstverlener.

En op het bank-pas-achtige kaartje staat wel het SIM nummer, maar niet de puk.

Dat hebben ze bij KPN dan beter voor elkaar.

 

Wat ze dan bij KPN minder goed voor elkaar hebben is het verwijderen van een account als je daar om vraagt...

Dat account kan toch geen kwaad? In dit geval is alleen je inschrijving op dit forum eraan gekoppeld. Kan soms handig zijn, je mag ook niet-kpn gerelateerde vragen stellen. Anders

Gewoon niet meer op inloggen….

Hallo Peter, ik ben misschien ouderwets maar ik hou er niet van als mijn gegevens overal rondslingeren bij allerlei instanties en bedrijven. Mocht ik KPN ooit nog eens nodig hebben, dan maak ik wel een nieuw account aan, maar nu zou het fijn zijn als het huidige verwijderd kan worden.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @fp1, welkom op het forum.
Je KPN ID wordt automatisch verwijderd na 6 maanden niet gebruikt te zijn!

Hallo Thomas,

In andere threads met het verzoek om een account te verwijderen zie ik dat dit direct gedaan wordt.

Dus nogmaals het verzoek om dit z.s.m. te doen. 6 maanden wachten is niet acceptabel.

Reputatie 7
Badge +20

Dat kan ook, inderdaad. Gaat het om het mailadres uit je profiel? Houd er wel rekening mee dat zodra ik deze verwijder je ook niet meer in kunt loggen op het forum.

Reputatie 7
Badge +24

Het forum account kan verwijderd worden (de geplaatste berichten blijven wel gewoon staan). Niet het KPN id. 

@Thomas, prima.

@Nick, uiteraard kan het KPN ID verwijderd worden. Zou wat moois zijn als dat niet mogelijk was. Wel eens van “recht op vergeten” gehoord?

 

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb het verzoek ingediend, je account zal met een werkdag, misschien twee verwijderd moeten zijn! 
Mocht je verder nog vragen hebben kun je ons telefonisch bereiken op 0800-0402 of via de chat op www.kpn.com/service

Ik wil ook graag mijn KPN ID verwijderen. Er zijn geen producten aan gekoppeld.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @bartje21, ik heb ook jouw verzoek ingediend!
 

Mocht je verder nog vragen hebben kun je ons telefonisch bereiken op 0800-0402 of via de chat op www.kpn.com/service