Beantwoord

KPN ID wordt steeds ontkoppeld

  • 30 September 2020
  • 2 reacties
  • 50 keer bekeken

Hallo, ik wordt telkens weer ontkoppeld na een paar dagen hoe kan dit. Dit is al wel de zevende keer maar dat wil ik helemaal niet, Ik koppel de abonomenten steeds succesvol en na een paar dagen krijg ik steeds bericht van u bent succesvol ontkoppeld.

 

Hoe kan dit??

Groet,Rob

 

icon

Beste antwoord door Heine 6 October 2020, 09:51

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +10

Hoi @robalie

Welkom op het KPN Forum! Niet fijn dat je product onbedoeld weer ontkoppeld wordt van je KPN ID. Een product (bijvoorbeeld een mobiele aansluiting of thuisaansluiting) kan maar aan één MijnKPN account (KPN ID) gekoppeld worden. Koppelt iemand anders het product aan zijn/haar KPN ID, dan zal het product bij jou worden ontkoppeld en vandaar het bericht dat je daarover ontvangt. Je kan dus het beste binnen je huishouden afstemmen wie welke aansluitingen koppelt en beheert binnen zijn/haar MijnKPN account. Weet je hiermee voldoende? 

Reputatie 5
Badge +10

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!

Reageer