Beantwoord

Kpn prepaid app werkt niet meer

  • 15 April 2019
  • 4 reacties
  • 1590 keer bekeken

Ik heb kpn prepaid op mijn telefoon. Nu ontkoppeld en opnieuw aangekoppeld via kpnid en ook de app er opnieuw opgezet. Echter vanaf 1 april wordt mijn verbruik niet meer bijgehouden, nu nog niet. Ik het een Asus smartphone maar het lukt mij op geen enkele manier om het gebruik te checken. Heeft u een oplossing voor mij.
icon

Beste antwoord door SietskeB 16 April 2019, 14:38

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Ha @SietskeB, welkom! Maak jij wellicht gebruik van een toestel met Android 5.0 of lager? Er is helaas sinds de nieuwe update geen mogelijkheid meer om deze dan nog te gebruiken. We hebben wel intern doorgegeven dat deze wens er ligt, maar vooralsnog is dat helaas niet zo. Excuses hiervoor!
Hallo @Marcia_ dank voor je reactie, ik heb Android versie 7.3 op mijn toestel staan.
Ik zie nu dat ik het gesprek van gisteren 15 april na het opnieuw installeren er nu wel op staat met het bedrag van 0,30 euro. Misschien is het nu opgelost, ik hoop het.
Reputatie 7
Badge +30
Dat zou fijn zijn! Mocht het onverhoopt toch niet het geval zijn, laat je het me weten?
Doe ik, dank voor je reactie. Heb dus hopelijk de oplossing gevonden maar dankzij dit forum😀