Beantwoord

Kpn storing bij opwaarderen

• 22 februari 2018
  • 2 reacties
  • 132 keer bekeken

Hallo,
Als ik wil opwaarderen, krijg ik de melding dat er een technische storing is #170 , en ik wil de kpn onbeperkt online bundel. Ik ga namelijk zaterdagochtend weg om te gaan skieen, dus ik zou het fijn vinden als het kan worden opgelost...
Wat moet ik doen?

Groet,
Jesse
icon

Beste antwoord door Natasja_1 27 februari 2018, 12:57

Hoi @Dijkjejesse sorry dat je niet eerder antwoord hebt gekregen. Ik hoop dat je inmiddels de bundel hebt kunnen activeren. Zo niet, dan kan je dit ook doen door te bellen naar *143#. Als je nog andere vragen hebt, stel ze gerust!
Ik heb geen reactie meer van je gezien Dijkjejesse. Geen bericht is vast goed bericht. Zo niet, geef dan een gil!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hoi @Dijkjejesse sorry dat je niet eerder antwoord hebt gekregen. Ik hoop dat je inmiddels de bundel hebt kunnen activeren. Zo niet, dan kan je dit ook doen door te bellen naar *143#. Als je nog andere vragen hebt, stel ze gerust!
Reputatie 7
Badge +10
Ik heb geen reactie meer van je gezien Dijkjejesse. Geen bericht is vast goed bericht. Zo niet, geef dan een gil!

Reageer