Beantwoord

KPN Thuis app beheerderswachtwoord fout

  • 22 June 2020
  • 10 reacties
  • 5537 keer bekeken

ik wil in de KPN Thuis app zien welke apparaten verbonden zijn

maar ik kan niet meer inloggen ik heb ooit een beheerderswachtwoord inmoeten vullen 

die ben ik vergeten maar als ik op wachtwoord vergeten druk zegt hij nogsteeds wachtwoord is fout 

lastig die thuis app

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 6 July 2020, 09:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @honden zijn leuk ,

Probeer het eens niet via de app, maar via deze internetpagina: https://www.kpn.com/algemeen/wachtwoord-vergeten.htm

 

Hallo @Noordzee 

ik heb de internetpagina bekeken maar het gaat om het beheerderswachtwoord en niet een wachtwoord van mijn account. want daar kom ik wel gewoon in 

het gat om de KPN Thuis app waar je kan zien welke apparaten verbonden zijn met je wifi netwerk
 

Reputatie 7
Badge +24

Heeft u versterkers van KPN?

hallo @Nick83 

ja ik heb versterkers van kpn en een modem van kpn 

 

 

Reputatie 7
Badge +30

Welkom op het forum, Honden zijn Leuk. Je kunt het beheerderswachtwoord wijzigen door dan in te loggen op de versterker en het daarin aan te passen. Welke versterkers zijn dit, wit en rond, of zwart en vierkant?

 

ze zijn zwart en vrierkant

ik heb 1 versterker bij de modem hangen en 1 versterker op mijn slaapkamer want daar had ik haast geen wifi

Reputatie 5
Badge +6

Het beheerderswachtwoord is het wachtwoord van de eerst aangesloten (primaire) Experia Wifi. Als dat wachtwoord nog niet eerder gewijzigd is, is dit het wachtwoord, dat op de sticker aan de onderzijde van dat apparaat staat.

@r_k     ik zou ten eerste niet meer weten welk experia wifi we als eerste hebben aangesloten 

daarin tegen moest ik een keer een beheerderswachtwoord maken maar die ben ik vergeten  en het wachtwoord vergeten knop werkt niet 

@Erik_ 

Reputatie 7
Badge +30

In dat geval, @honden zijn leuk, zou ik alles resetten en opnieuw aansluiten. Er wordt dan weer gebruik gemaakt van het standaard beheerderswachtwoord. Doe dit als volgt:

  • ontkoppel de Experia Wifi's
  • reset je Experia Box
  • reset de Experia Wifi's
  • verwijder de KPN Thuis app van je telefoon
  • herstart je telefoon
  • herinstalleer de KPN Thuis app
  • herkoppel de Experia Wifi en herinstalleer ze via de app

Ik ben mijn beheerderswachtwoord vergeten maar wil de Experiabox v10 liever niet resetten omdat ik bang ben dat ik mijn wifinetwerknaam en wachtwoord dan kwijt raak.  Bovendien vind ik dat ik via mijn KPN of mijn ID wachtwoord moet kunnen inloggen in mijn modem,  over gebruiksvriendelijkheid gesproken! Waarom een apart wachtwoord?  Veel mensen lopen hierop stuk,  KPN doe daar wat aan en zorg ervoor dat via één wachtwoord (b.v. het ID wachtwoord)  alles bereikbaar is,  dat noem ik dan pas service!!