Beantwoord

KPN thuis koppelen in Mijn KPN

  • 21 May 2019
  • 2 reacties
  • 1274 keer bekeken

Waarom is mijn KPN thuis oakket niet zichtbaar in mijn KPN, zowel op de site als de app niet. Het product kan die niet vinden ?
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 22 May 2019, 21:48

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hoi Roy, welkom hier.

Is het abonnement al actief en heb je het ook gekoppeld in Mijn KPN?

Zou je ook je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?
Reputatie 7
Badge +24
Roy, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.