Beantwoord

KPN thuis niet zichtbaar in nieuwe mijnkpn app ook niet te koppelen

  • 7 January 2021
  • 3 reacties
  • 273 keer bekeken

Hallo,

 

In de nieuwe mijnKPN app is enkel mijn mobiele abonnement zichtbaar en niet KPN thuis?

Kan thuis ook niet koppelen door laatste 3 nummers van mijn rekening nummer in te geven.

 

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 14 January 2021, 10:41

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Die tool wil wel eens niet werken inderdaad, als u uw profiel invult kan een medewerker met u meekijken en dit afhandelen.

Reputatie 7
Badge +20

Ontkoppelen en koppelen kunnen wij helaas niet zelf doen vanaf hier. Kun je via de MijnKPN website eens proberen je abonnement te koppelen?

Hallo allemaal,

Dank voor jullie reacties.

Alles werkt nu naar behoren.

Vermoedelijk 'kinderziektes" van de vernieuwde app.

 

Groet,

Alex