Beantwoord

KPN Veilig installeren lukt niet goed

  • 13 September 2021
  • 9 reacties
  • 186 keer bekeken

ik heb een 2e computer en wil daar ook kpn veilig op zetten,

ik klik op deze computer beveiligen,maar dan zie ik   gelijk staan, dat het abonnement geldig is,en zegt hij ,zonder te downloaden deze computer is beveiligd, maar dat klopt toch niet,wat doe ik fout?

hij staat op 1 computer,dus ik mag er zowiezo nog 1 doen

ik log in met mijn kpn ID, en zie links de gegevens staan van de eerste computer,dan moet ik kiezen voor deze computer beveiligen,of niet?

hoe begin je dan met een nieuwe computer aan te melden,er staat bij licenties dit 1/2

 

Admin: ander los topic + reactieover dit onderwerp hiermee samengevoegd

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 16 September 2021, 16:10

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

heb de  vorige topic die ik heb verstuurd,zelf even een oplossing voor gezorgd,door te kiezen beveilig de computer van mijn kind,toen ging hij wel downloaden, maar ik kom nu niet verder na de installatie moet ik weer mail en wachtwoord invoeren, en verder gaat hij niet,heb ik nog een nieuw wachtwoord gemaakt,maar dat helpt ook niet,wat vervelend, hij gaat niet verder,  

Hallo @Sing , waarom weer een nieuw topic aangemaakt over hetzelfde onderwerp en niet gereageerd in je andere topic?

Geeft alleen maar verwarring en je wordt er niet sneller mee geholpen.

 

Hallo @Sing , zie mijn reactie in je andere dubbele topic.

 

sorry als ik iets fout heb gedaan, ik ben ingelogd,maar kan  de  reactie niet openen

Reputatie 7
Badge +19

Hoi @Sing, om je goed te kunnen helpen hebben we je dubbele topics hier samengevoegd. Je vind daarom hier alle gegeven antwoorden terug :)

Je komt er niet uit met installeren van KPN Veilig op een tweede computer, lees ik. In het installatieprogramma helpen we je stap voor stap om KPN Veilig te installeren. Je logt inderdaad in met jouw KPN ID, waaraan ook jouw abonnement gekoppeld is. Lukt dat en kom je via die link verder? Zo niet, deel dan precies waar je vastloopt, eventueel met een screenshot erbij. Op die manier wordt het voor andere forumbezoekers en voor mij makkelijker om je te helpen.

ik heb het programma gedownload dat is gelukt,het blijft steken op mijn gebruikersnaam en wachtwoord,ik ben ingelogd met mijn KPN ID, maar iedere keer als ik op wachtwoord klik floept hij weg,en kan ik niet verder, dus dat is het probleem,

precies hetzelfde als bij klant @60, daar staan ook de foto's die exact hetzelfde zijn zoals het bij mij niet lukt,heb het nu 4x geprobeerd

Reputatie 7
Badge +19

ik heb het programma gedownload dat is gelukt,het blijft steken op mijn gebruikersnaam en wachtwoord,ik ben ingelogd met mijn KPN ID, maar iedere keer als ik op wachtwoord klik floept hij weg,en kan ik niet verder, dus dat is het probleem,

precies hetzelfde als bij klant @60, daar staan ook de foto's die exact hetzelfde zijn zoals het bij mij niet lukt,heb het nu 4x geprobeerd

@Sing Hmm dat is apart. Het klinkt of er op de computer iets gebeurt waardoor het scherm weg springt. Het is van afstand lastig om aan te wijzen waar dat mis gaat. Je kunt even testen of het inloggen in MijnKPN wel lukt. Zo niet, dan raad ik je aan om eerst het wachtwoord van je KPN ID opnieuw in te stellen. Gaat het inloggen wel goed, dan zit het 'm niet in je inloggegevens. 

In dat geval raad ik je aan om even te bellen of chatten met onze klantenservice. Je hebt dan direct contact, en mijn collega's kunnen van afstand met je mee kijken om je te helpen. Ik verwacht dat het dan zo gepiept is.

ik kan gewoon inloggen bij kpn,en een nieuw wachtwoord helpt ook niet, ik heb dit probleem een tijd terug ook zien staan,toen was er iets niet oke bij de kpn,nu moet ik dus gaan chatten met de kpn, nog even ,wat anders, ik heb de beveiliging op mijn 1e computer goed staan,toen ik de eerste keer het wilde downloaden op de 2e computer, ging het downloaden niet goed, ik zag links mijn gegevens  staan van de 1e computer, en rechts moet je dan een nieuwe aanmelden, nu heb ik het voor elkaar dat hij wl ging downloaden, omdat ik dan zg koos voor beveiliging voor mijn kinds computer, dat downloaden ging goed, en dan moet je weer met je KPN ID inloggen, en dan wil hij niet verder inderdaad verspringt het scherm, maar je komt dan niet verder, er staat bij hoeveelheid licencies dit ½, dot betekent toch niet dat ik er al 2 heb want dan staat er denk ik 2/2 toch?

dat dat even duidelijk is, ik heb niet zoveel vertrouwen in de hulp ,maar er zit niets anders op,echt heel vervelend

Reputatie 7
Badge +19

@Sing Klopt helemaal, ½ geeft aan dat er 1 van de twee licenties gebruikt zijn. Mocht je iemand in je omgeving hebben die handig is met computers, dan kan je zo iemand natuurlijk ook even aan de mouw trekken voor hulp hierbij. Het gaat er om dat er even iemand met je mee kan kijken op het scherm.