Beantwoord

Layout van de MijnKPNapp

  • 22 July 2021
  • 6 reacties
  • 72 keer bekeken

De oude vertrouwde MijnKPNapp had standaard dit, handige overzicht:

Jammer genoeg is deze verdwenen. Iemand een idee waarom, maar vooral ook wanneer dit overzicht terugkomt.

icon

Beste antwoord door Noordzee 23 July 2021, 15:14

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Tjsaaa @123henk ,

Nieuwe tijd, nieuwe inzichten. 

De Mijn KPNapp is vernieuwd en daardoor ziet het er nu anders uit.

En nee, dit overzicht komt (voorlopig) niet terug. Er is een andere keuze gemaakt. 

Reputatie 7
Badge +21

Gewijzigd? Bij mij (op Android) is de MijnKPN app voor het laatst bijgewerkt op 14-04-2021.
Hoe ziet het dan nu uit?

De APPversie die ik geïnstalleerd heb is versie 5.1.1, waarschijnlijk de nieuwste. Mijn toestel staat op auto-update.

Het scherm ziet er tegenwoordig uit (zoals hieronder). Dat betekent dat je alle abonnementen stuk voor stuk moet selecteren en openen om het maandgebruik te kunnen zien. In de oude versie (en op de website kan het nog steeds) zie je in één oogopslag het verbruik van alle gezinsleden, voor MBdelen wel zo handig.

En @Noordzee  niet elk verandering is automatisch een verbetering.

 

Reputatie 7
Badge +7

De APPversie die ik geïnstalleerd heb is versie 5.1.1, waarschijnlijk de nieuwste. Mijn toestel staat op auto-update.

Het scherm ziet er tegenwoordig uit (zoals hieronder). Dat betekent dat je alle abonnementen stuk voor stuk moet selecteren en openen om het maandgebruik te kunnen zien. In de oude versie (en op de website kan het nog steeds) zie je in één oogopslag het verbruik van alle gezinsleden, voor MBdelen wel zo handig.

En @Noordzee  niet elk verandering is automatisch een verbetering.

 

@123henk Ik ben het met je eens. Ook ik vind die nieuwe layout minder overzichtelijk dan de eerdere layout.

Daarbij komt dat het switchen tussen de verschillende mobiele nummers lang niet altijd goed gaat.

Vandaag ergens gelezen dat het oude overzicht nog deze maand terugkomt.

Zal wel geen verband houden met mijn post hier op het forum, maar is niettemin goed nieuws.

Reputatie 7
Badge +7

Vandaag ergens gelezen dat het oude overzicht nog deze maand terugkomt.

Zal wel geen verband houden met mijn post hier op het forum, maar is niettemin goed nieuws.

@123henk Ik zou daar echt geen bezwaar tegen hebben. Ook vandaag was het weer een geklungel met die app.

Heb je een link of zo van dat nieuws?