Vraag

Leverings en factuuradres worden maar niet aangepast!

  • 2 April 2020
  • 5 reacties
  • 84 keer bekeken

Beste KPN,

Ik heb meerde malen telefonisch en gevraagd om de gegevens van het leveradres en correspondentieadres aan te passen. Steeds werd dit vriendelijk toegezegd maar de praktijk is dat het nog steeds niet klopt. Hebben jullie meerdere databases die dezelfde (?) informatie bevatten?
Wat moet er gedaan worden om het nu eindelijk goed te krijgen


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Dit kun je zelf doen in MijnKPN!

Graag alleen reactie van KPN

Adres was: xxxxx NR + (fout) Kamernummer
Adres nu : xxxxx (fout) Kamernummer

Dit is een openbaar forum voor en door gebruikers. Je zult vast een reactie krijgen van een moderator maar dat kan vanwege de grote drukte een paar dagen duren. Daarom proberen mede forumgebruikers elkaar te helpen. Als je daar niet van gediend bent moet je geen vraag op het forum posten.

Reputatie 7
Badge +15

@hvanO Welkom op het forum. Wat lastig dat je adres nog niet aangepast is. Gaat het hier om de gegevens van de vaste diensten thuis of van een mobiel abonnement? Zou je voor mij ook je forumprofiel willen aanvullen en het mij kunnen laten weten als dit gelukt is? Dan kan ik de gegevens er bij pakken en uitzoeken of ik het wellicht voor je in orde kan maken. 

Reputatie 7
Badge +15

@hvanO Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!