Beantwoord

Looptijd contract na wijziging pakket

  • 29 december 2018
  • 2 reacties
  • 70 keer bekeken

Goedemorgen,

ik ben al sinds 2015 klant bij KPN met een alles-in-1 pakket en vroeg me af wat er gebeurd met looptijd contract als ik van pakket wijzig. Blijft dit dan zoals het was (afgelopen) of krijg je opnieuw een vaste looptijd van 12 maanden of andere opzegvoorwaarden? Bedankt, Melanie
icon

Beste antwoord door huistijger 29 december 2018, 11:22

Hoi @Mdw2
Als je een compleet nieuw pakket afneemt dan gaan je 12 maanden opzegtermijn opnieuw in.
Let wel bij de nieuwe abonnementen zijn geen extra's zoals o.a. Spotify inbegrepen, dus daar zou ik wel even om denken als ik je was.
Wel kun je deze tegen een gereduceerd tarief afnemen.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Mdw2
Als je een compleet nieuw pakket afneemt dan gaan je 12 maanden opzegtermijn opnieuw in.
Let wel bij de nieuwe abonnementen zijn geen extra's zoals o.a. Spotify inbegrepen, dus daar zou ik wel even om denken als ik je was.
Wel kun je deze tegen een gereduceerd tarief afnemen.
Veel dank, dan is het dus minder gunstig om van pakket te wisselen. Dat staat er dan weer niet bij, dus tip voor een ieder die hetzelfde overweegt!

Reageer