Beantwoord

Maandbetaling

  • 12 November 2019
  • 3 reacties
  • 129 keer bekeken

Iedere maand word de factuur per incasso geïncasseerd op de 15 e van de maand. Dit is zeer vervelend, de AOW komt pas  binnen op de 23 e van de maand. Kan dit aangepast?? Gr Henk

icon

Beste antwoord door Jiske_ 15 November 2019, 18:03

Bekijk origineel

3 reacties

Hallo @Henkvoetbal , KPN zal dat best wel kunnen, even bellen met de betreffende afdeling.

Je kunt ook een bedragje gereserveerd laten op je betaalrekening en dan gaat de incasso altijd goed.

Als je weet dat het rond de 15e geïncasseerd wordt zorgen dat het geld er rond die datum is.

 

Reputatie 5
Badge +7

Goedenavond @Henkvoetbal  Martin, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Het is een beetje afhankelijk van je abonnement of de incasso aan te passen is. Voor een vast abonnement (internet / tv / vast bellen) kan je dit eenmalig via deze site aanpassen. 

Voor een mobiel abonnement kan de factuurperiode, en hiermee ook de incassodatum, aangepast worden. Echter, is de laatste datum van de factuurperiode de 18e van de maand. Dat betekent dat ongeveer 5 werkdagen later de incasso volgt. Dat zal dus vaak rond de 22e of 23e van de maand zijn. Later is niet mogelijk.. Wel eerder, dus als factuurperiode de 3e van de maand. Dat zal betekenen dat het ongeveer rond de 7e of 8e van de maand geïncasseerd wordt. 

Het mobiele abonnement kan ik voor je aanpassen. Zou je dan je forum profiel willen aanvullen met je gegevens? Postcode + huisnummer, klantnummer(s). Graag bij klantnummer mobiel het mobiele nummer aanvullen en bij opmerkingen de laatste 3 cijfers van het rekening nummer, geboortedatum en de gewenste incasso datum  Dan kan ik het één en ander voor je nakijken. Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? 🙂

Reputatie 5
Badge +7

Hi @Henkvoetbal! Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat het gelukt is met het aanpassen van de incasso datum! Anders hoor ik het graag!

Reageer