Mail ontvangen: 'product ontkoppeld van uw KPN ID'

  • 13 May 2021
  • 4 reacties
  • 1160 keer bekeken

Badge

Ik kreeg vandaag om 9.54u óók deze email, ik en mijn vrouw hebben nergens iets (dus NIETS!!) gewijzigd of zo…. schrok hier eigenlijk van! 

Van de schrik bekomen… heb ik abbo van mijn vrouw en 'MijnThuis" weer weten te koppelen.

Toch vreemd zo'n melding en een "ontkoppeling" waaraan ik en mijn vrouw (99,9% zeker) niets gedaan hebben… 

Benieuwd of anderen ook dit ervaren hebben?

(krijg ik een email als hier op mijn reactie gereageerd wordt ??)

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @Klaar Toet! Welkom hier. Het kan kloppen dat jij niets gedaan hebt. Een abonnement wordt ontkoppeld van jouw KPN ID op het moment dat hij gekoppeld wordt aan een andere. Dit gebeurt uiteraard niet zomaar. Iemand moet dit doen. Zodra dit gebeurt, krijg je automatisch een bericht zoals je gemerkt hebt. Uit je bericht maak ik op dat niemand dit geprobeerd heeft. 

Aangezien je het product weer gekoppeld hebt aan je eigen KPN ID, kan ik niet inzien of dit het geval was bij jullie. Bovendien, om een Thuis-product te koppelen dien je a) op hetzelfde (wifi-)netwerk te zitten of b) te beschikken over postcode, huisnummer, klantnummer en de laatste 3-cijfers van het bankrekeningnummer. 

Mocht je hier in de toekomst nog eens tegenaan lopen, geef dan eerst een gil aan ons, zodat wij meteen met je mee kunnen kijken. 

 

Badge

nog een vraag, je kunt mij ook email… 

Blijft mijn zichtbare naam in 't forum : Portmapping op ZTE v10" ??

Heb mijn "mensennaam" in profiel ingevuld…

Groet,

Klaar Toet

 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi Klaar Toet! Wil je dat ik jouw Forumnaam aanpas naar je eigen naam? Dat kan! Of begrijp ik je nu verkeerd?

Badge

Wel zo leuk lijkt me! Goed begrepen :wink: ! Dank je wel !!