Beantwoord

Mailadres KPN ID veranderen

Ik heb net een KPN ID aangemaakt met een mailadres. Omdat ik nu lees dat correspondentie en facturen ook naar dat mailadres gaan wil ik graag het mailadres veranderen in het adres dat ik altijd gebruik voor bedrijven. Hoe kan ik het mailadres van mijn KPN ID veranderen?

Groet, Marielle
icon

Beste antwoord door Jorrit 20 augustus 2018, 16:02

Hallo Marielle, welkom op ons forum! 🙂 Wil je een ander e-mailadres gebruiken dan kan je het beste een nieuw KPN ID aanmaken met je andere e-mailadres en daar je producten aan koppelen. Wil je me laten weten wanneer dit is gelukt?

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Goedenavond @Marielle2610!
Het aanpassen van een mailadres is niet mogelijk.
Dit is omdat het eigenlijk niet meer is dan een kale gebruikersnaam en wachtwoord.
Je kan het mailadres dat je altijd gebruikt voor bedrijven natuurlijk ook registreren als nieuw KPN ID en dan hier simpelweg al je diensten aan koppelen. Dan zul je op je huidige mailadres nooit mail van ons ontvangen en niet merken dat je hem ooit hebt aangemaakt 😉 😃
Reputatie 4
Badge +6
Hallo Marielle, welkom op ons forum! 🙂 Wil je een ander e-mailadres gebruiken dan kan je het beste een nieuw KPN ID aanmaken met je andere e-mailadres en daar je producten aan koppelen. Wil je me laten weten wanneer dit is gelukt?

Reageer