Vraag

MB delen lukt niet terwijl ik juist daarom hussel abonnement heb genomen

  • 19 June 2021
  • 2 reacties
  • 38 keer bekeken

ik heb speciaal een hussel abonnement genomen staat ook op factuur, maar kom steeds bij een uitleg…. als ik nummer aanmeld wordt er aangegeven dat het nummer onbekend is en niet aangemeld is voor MB's delen

 

Terwijl ik het wel terug op de factuur zie als Hussel abonnement

Ik word moet van deze logge incompetente organisatie het duur lang kost veel energie…. 

en telefoons kwamen te laat, abonnement klopte niet en nu kunnen we weer niet MB delen 

'te ingewikkeld voor de eigen organisatie en veel medewerkers werken thuis en hebben geen overzicht van het totale proces, en kunnen dus vaak ook niets voor je doen 

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Heeft het andere toestel waar u mb's van of naar wilt delen ook een Hussel abonnement? 

Reputatie 7
Badge +17

Hey @MJR2788! Jammer om te horen dat je niet zo'n goede ervaring hebt met onze klantenservice. Als het twee KPN-abonnementen zijn, dan zou je onderling MB's moeten kunnen delen. Welk nummer probeer je aan te melden, die van jezelf of die van diegene met wie je MB's wilt delen?