Beantwoord

MB's delen

  • 13 oktober 2017
  • 7 reacties
  • 74 keer bekeken

In mijn KPN app zie ik maar 1 van de 2 andere mobiele nummers in mijn huishouden. Hoe krijg ik dat aangepast?
icon

Beste antwoord door Wilma71 17 oktober 2017, 00:51

Alles precies zoals het zou moeten zijn dus dankjewel.
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Op deze pagina kun je een mobiel nummer toevoegen aan KPN Compleet. https://campagnes.kpn.com/krijg-meer/kpn-compleet/prive/uitbreiden
Dat kan niet via de app.
In de app zie ik het nummer wel bij mijn producten staan, maar ik zie dat nummer niet staan wanneer ik er mb's mee wil delen. Moet ik daar dan nog iets extra's voor doen?
Reputatie 7
Badge +10
Staat dat nummer nog niet in de app onder KPN Compleet? Dan denk ik dat je het nummer nog via de link die ik hierboven gaf aan KPN Compleet moet toevoegen. Dat gebeurt niet vanzelf, ook al is het jouw product.
Dankjewel, toch maar de servicedesk gebeld want zelf doen lukte niet vanwege een storing. Na het weekend zou het goed moeten staan
Reputatie 7
Badge +24
Welkom @Wilma71! Staat het inmiddels dan wel goed? Als ik nog wat kan doen dan hoor ik het graag! 🙂
Alles precies zoals het zou moeten zijn dus dankjewel.
Reputatie 7
Badge +24
Mooi zo! 🙂

Reageer