Beantwoord

MB's delen: FAMILY_PACK_NOT_FOUND

  • 3 April 2019
  • 6 reacties
  • 1045 keer bekeken

Ik heb 2 mobiele nummers toegevoegd aan KPN compleet. Wanneer ik naar de pagina MB's delen (https://mijn.kpn.com/classic/#/verbruik/mbtransfer) ga, zie ik enkel een algemene tekst staan.

Verder zie ik dat een request naar https://mijn.kpn.com/api/v5/?method=kpn.account.getDataTransferOptions een status 400 teruggeeft met de volgende content:
{"message":"Door een technisch probleem kan uw wijziging momenteel niet worden doorgevoerd. Probeer het later opnieuw.","code":"FAMILY_PACK_NOT_FOUND","error_code":"","errors":null,"key":null}

Ik heb dit nu al enkele keren geprobeerd de afgelopen weken, maar steeds met hetzelfde resultaat.
icon

Beste antwoord door Nadia 13 April 2019, 08:35

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Hey @unieke_gebruikersnaam, welkom op het KPN forum. Ik kijk graag even met je mee hoe we jouw mobiele aansluitingen goed kunnen registreren met KPN Compleet. Je lijkt wel in een soort foutcode loop terecht te komen. Wil je je forumprofiel aanvullen met postcode, huisnummer, naam contractant en mobiele nummers? Dan kan ik voor je aan de slag 🙂
Reputatie 7
Hoi @unieke_gebruikersnaam, ik heb helaas nog geen bericht van je gehad? Heb je inmiddels de producten voor KPN Compleet succesvol geregistreerd? Ik hoor graag van je 🙂
Reputatie 7
Hey @unieke_gebruikersnaam, ik heb je helaas niet meer terug gezien op het Forum. Ik ga er vanuit dat je vraag/probleem is opgelost. Ik sluit daarmee je topic. Mocht je toch nog vragen hebben, laat het weten!
Reputatie 7
Hay @unieke_gebruikersnaam, in een PB heb ik van je laat je weten nog steeds geen MB's te kunnen delen. Nu ik je gegevens heb kunnen inzien valt me op dat het mobiele nummer eindigend op 79, niet geregistreerd staat voor KPN Compleet voordelen. Uiteraard heb ik dat meteen voor je gedaan. Binnen 15 minuten is KPN Compleet actief op het mobielen nummer, je ontvangt een mail ter bevestiging. Je kunt vanaf dan meteen MB's delen 🙂
Yess, werkt. Dank je wel voor je hulp! 👍
Reputatie 7
Graag gedaan @unieke_gebruikersnaam, bedankt voor je reactie 🙂

Reageer