Beantwoord

MB's delen, hoe lang geldig?

• 28 augustus 2018
  • 5 reacties
  • 380 keer bekeken

Reputatie 1
Hallo,
Als ik bv. op de 25e van de maand met iemand 1000 mb deel, blijven deze dan tot de 25e van de volgende maand geldig?
Mijn eigen nieuwe mb gaan in op de 1e van de maand.

Frans

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
*Admin: topic verplaatst naar juiste board
icon

Beste antwoord door Vikash 29 augustus 2018, 14:43

Goedemiddag @Wally5217. Ik neem het even over van Bart. Het is op dit moment helaas niet mogelijk om automatisch mb's te delen op de 1e van de maand. Dit is een vraag die ik vaker voorbij zie komen en we hebben dit daarom intern doorgezet als verbeteridee. Wellicht komt deze optie er in de toekomst😉
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Dag Frans. Dat is niet het geval, ben ik bang. Gedeelde mb's zijn tot het eind van de maand geldig. Dus hoe eerder je ze deelt, des te meer de ontvangende partij er aan heeft.
Reputatie 1
Dus zodra ik nieuwe krijg vervallen de gedeelde mb. ?

Frans
Reputatie 7
Badge +18
Er is geen causaal verband. Maar aan het eind van de kalendermaand vervallen gedeelde mb's inderdaad.
Reputatie 1
Bart,

Duidelijk.
Bestaat er misschien nog een optie om mb delen dit automatisch de 1e van de maand te laten gebeuren?

Frans
Reputatie 7
Badge +15
Goedemiddag @Wally5217. Ik neem het even over van Bart. Het is op dit moment helaas niet mogelijk om automatisch mb's te delen op de 1e van de maand. Dit is een vraag die ik vaker voorbij zie komen en we hebben dit daarom intern doorgezet als verbeteridee. Wellicht komt deze optie er in de toekomst😉

Reageer