Beantwoord

MB's delen lukt niet

• 27 februari 2018
  • 10 reacties
  • 326 keer bekeken

Hallo,

Bij ons is vandaag onze nieuwe contract gestart maar mijn vader kan geen Mb delen omdat er staat van “Start een Huishouden” en als het goed is zijn we al gekoppeld! Graag hoor ik z.s.m!
icon

Beste antwoord door Bart_ 2 maart 2018, 16:40

Dag Larzo36 en goed om te zien dat je je vraag hier op het Forum stelt. Wat mooi dat er een nieuw abonnement bij is gekomen. Het kan vaak enkele dagen duren voordat de aanmelding van Compleet er door is en je van alle voordelen gebruikt kunt maken. Is het inmiddels al wel gelukt?
Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Dag Larzo36 en goed om te zien dat je je vraag hier op het Forum stelt. Wat mooi dat er een nieuw abonnement bij is gekomen. Het kan vaak enkele dagen duren voordat de aanmelding van Compleet er door is en je van alle voordelen gebruikt kunt maken. Is het inmiddels al wel gelukt?
Super! Het is ons al gelukt! Bedankt!
Hallo,

Bij ons is vandaag onze nieuwe contract gestart maar mijn vader kan geen Mb delen omdat er staat van “Start een Huishouden” en als het goed is zijn we al gekoppeld! Graag hoor ik z.s.m!
Ik heb het zelfde probleem. Je zoekt je rot over hoe ik de MB's kan delen. Overal wordt verteld dat je kunt delen maar niet HOE! Uiteindelijk vind ik in de app iets wat er op lijkt.... er verschijnt een melding “Start een Huishouden”. Wat moet je met zo'n melding als je nergens op kan klikken of geen instructie ziet wat je dan zou kunnen doen. Zelfs het antwoord, dat je een paar dagen moet wachten, zou ECHT helpen, ook al vindt ik dat niet leuk! Maar voorkomt wel zoek frustratie!
Nu maar hopen dat het straks over een paar dagen wèl lukt!?
Reputatie 6
Badge +13
Hallo BirdDog, om MB's te kunnen delen moeten alle nummers aangemeld zijn bij KPN Compleet, de aanmelding daarvan kan inderdaad enkele werkdagen duren. Als je een nieuw nummer aanvraagt (of meeneemt van een andere provider) wordt die niet automatisch aan KPN Compleet toegevoegd, dat moet of bij de bestelling worden aangegeven of achteraf worden toegevoegd. Ik heb het meteen voor je bekeken en ik zie 1 mobiel nummer bij KPN Compleet staan. Daarbij staan geen andere nummers in aanmelding, dus dat lijkt nog niet te zijn gebeurd. Op deze pagina wordt beschreven hoe je extra 06-nummers kunt toevoegen.
Beste Jasper dank voor je reactie, Ik denk dat het vreemd genoeg bij jou nog niet zichtbaar is maar bij mij zijn er weldegelijk al 2 nummers gekoppeld!

Toch maar even nog eens checken bij KPN compleet.
Dit levert inderdaad de bevestiging op dat ik wèl goed de nummers al gekoppeld heb.
Ik ben met het 2e nummer van Vodafoon naar KPN over gestapt op 21 april nu is het 27 april.

Ook heb ik KPN op 16 april alles in een per 25 mei besteld. Daar zit nog een provider wacht tijd op.
Reputatie 7
Badge +20
Fijn om te horen dat het alsnog wel gelukt en/of duidelijk is! De eerste foto (van 27 april) is de koppeling in MijnKPN, dat betekend dat het niet per se aangemeld is voor KPN Compleet 😉 Per 25 mei kan je dan ook het klantnummer van je vaste diensten koppelen en krijg je nog meer voordelen!
Inmiddels kan ik idd MB's delen. De andere pluspunten gaan we eind van de maand ervaren!

Dank voor je reactie~

Groet,🙂
Reputatie 7
Badge +20
Top, dat is handig! Graag gedaan tot zover, en mocht je ooit nog andere vragen hebben dan weet je ons te vinden 😉

Reageer