Beantwoord

MB’s delen lukt niet

  • 30 July 2020
  • 15 reacties
  • 163 keer bekeken

Ik en mijn vrouw hebben een kpn abo op het zelfde adres. Zie ze ook beiden in mijn kpn (hussel?). Als ik klik op mb’s delen kom ik niet verder. Krijg alleen een algemeen tekstje maar verder niks. Help?

 

icon

Beste antwoord door Natasja 14 August 2020, 14:24

Bekijk origineel

15 reacties

Hallo @Ralf_2 , zijn jullie toevallig Telfort-klanten die begin dit jaar automatisch naar KPN overgegaan zijn? Dan kun je inderdaad geen mb's delen, maar kun je nog steeds 2 maanden mb's naar de huidige maand meenemen.

 

 

Nee ben al jaren kpn klant. Heb een tijd geleden mijn vrouw een nieuw abonnement toegevoegd. Misschien maar weer eens in de telefoon klimmen. 

Nee ben al jaren kpn klant. Heb een tijd geleden mijn vrouw een nieuw abonnement toegevoegd. Misschien maar weer eens in de telefoon klimmen. 

Hallo @Ralf_2 , wacht dan s.v.p. de reactie van een moderator F.

 

Wat is een moderator F en duurt dat lang?

Hallo @Ralf_2 , een moderator is een persoon van de helpdesk en tevens beheerder van dit forum.

Op het forum worden de vragen op volgorde van binnenkomst behandeld.

Voor een snelle(re) reactie kun je beter bellen of chatten.

 

Reputatie 6
Badge +9

Dag @Ralf_2. Van harte welkom hier. Is het inmiddels gelukt om MB's te delen? Anders kijk ik graag voor je wat er aan de hand is. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? En zet dan de betreffende 06-nummers bij ‘persoonlijke opmerkingen’. Dan gaan we dit regelen.

Hallo @Natasja nee het lukt nog niet. Mijn profiel had ik al aangevuld met het eea. 
zal de 06 nummers er nog even bij zetten. 

@Natasja nog kunnen kijken?

Dag @Ralf_2. Van harte welkom hier. Is het inmiddels gelukt om MB's te delen? Anders kijk ik graag voor je wat er aan de hand is. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? En zet dan de betreffende 06-nummers bij ‘persoonlijke opmerkingen’. Dan gaan we dit regelen.

Hi @Natasja , zou je willen kijken? De gevraagde informatie heb ik in mijn profiel ingevoerd.

:sleeping:

Reputatie 6
Badge +9

Hallo @Ralf_2. Allereerst wil ik benadrukken dat het Forum geen directe klantenservice-ingang is. Je ontvangt dus niet direct een reactie. Momenteel is het erg druk en op een of andere manier is je bericht ertussendoor geglipt. Sorry daarvoor. Je laatste bericht lijkt me een beetje overbodig. Vaker posten gaat er niet voor zorgen dat je sneller een reactie ontvangt.

Ik heb wel goed nieuws voor je. Ik heb zojuist het andere 06-nummer toegevoegd en als het goed is kunnen jullie nu onderling MB's delen. Kun je dit bevestigen? 

Het is ‘mijn vrouw en ik’ en niet ‘ik en mijn vrouw’.

Ik in een zin komt altijd op de laatste plaats.

Reputatie 7
Badge +24

Het is ‘mijn vrouw en ik’ en niet ‘ik en mijn vrouw’.

Ik in een zin komt altijd op de laatste plaats.

Weer wat geleerd vandaag. Dankjewel Jan! #blessed 

Hallo @Ralf_2. Allereerst wil ik benadrukken dat het Forum geen directe klantenservice-ingang is. Je ontvangt dus niet direct een reactie. Momenteel is het erg druk en op een of andere manier is je bericht ertussendoor geglipt. Sorry daarvoor. Je laatste bericht lijkt me een beetje overbodig. Vaker posten gaat er niet voor zorgen dat je sneller een reactie ontvangt.

Ik heb wel goed nieuws voor je. Ik heb zojuist het andere 06-nummer toegevoegd en als het goed is kunnen jullie nu onderling MB's delen. Kun je dit bevestigen? 

 

Hi Natasja, 

Dank dat het gelukt is dat is uiteindelijk waarom ik hier kwam.

Zal in het vervolg gewoon het normale service nummer gebruiken met mijn problemen. Het is hier heel gezellig met die berichtjes enzo maar uiteindelijk wil ik gewoon geholpen worden.

@JanD fijn dat je me wijst op mijn zinsopbouw maar dit is zo niet waar ik op zit te wachten.

Gegroet,

Ralf

Reputatie 6
Badge +9

Dag @Ralf_2. Uit je bericht maak ik op dat het nu inderdaad wel lukt om MB's te delen. Dat is fijn. :slight_smile: Als je nog andere vragen hebt, staan we uiteraard hier (maar ook telefonisch) voor je klaar. 

Reageer