Beantwoord

MB's delen lukt niet (huishouden aanmaken)

  • 17 June 2020
  • 4 reacties
  • 160 keer bekeken

Hallo,

Wij hebben kpn hussel internet+tv, twee oude telfort mobiele abonnementen waarvan 1 bijna om is naar kpn hussel (door verlenging), 1 kpn hussel mobiel en een kpn hussel data only kaart (12 cijferig telefoonnummer).

Alle kpn contracten/abonnementen zijn aangemeld in “mijn.kpn” en staan op hetzelfde adres, hetzij onderverdeelt.
Internet+tv en de telfort nummers staan op naam van mijn vrouw en de andere twee nummers staan op mijn naam.
Ik weet dat de telfort nummers geen mb's kunnen  delen maar momenteel kan helemaal niets mb's delen.
De website loopt in een loop, als ik daar wil delen blijft ie me naar de informatiepagina sturen die vermeld dat ik mb's kan delen.
De app op mijn telefoon vraagt eerst vanaf welk nummer ik wil delen om vervolgens te melden dat ik eerst een huishouden moet aanmaken voordat er gedeeld kan worden.

Maar er wordt nergens vermeld hoe ik een huishouden kan aanmaken, in mijn beleving zou die er al moeten zijn vanwege de kpn hussel die we al hebben.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

icon

Beste antwoord door Puchtdi 2 July 2020, 13:03

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Puchtdi. Wat vervelend dat het niet lukt om MB's te delen. Helaas kan je geen Mb's delen van/naar een ‘oud’ Telfort abonnement, maar met KPN abonnement zou het geen probleem moeten zijn. Ik heb zojuist alle abonnementen opnieuw aangemeld. Het kan even duren voordat deze aanvraag is verwerkt. Laat je mij weten of dit het probleem verhelpt? Als dit niet het geval is, dan ga ik het verder uitzoeken. 

Reputatie 7
Badge +21

@Puchtdi Het is alweer een aantal dagen geleden dat ik een reactie achterliet in jouw topic. Ik heb zojuist nog eens bekeken of je al MB's kan delen en volgens mij is dat nog steeds niet het mogelijk. Ik heb dit daarom intern doorgezet naar een achterliggende afdeling. Zij zullen dit zo snel mogelijk verhelpen. Laat je mij of het is gelukt?

Hallo Vikash,

 

bedankt voor de gedane moeite, ik kwam na lang rondzwerven op de site ineens een link tegen om nummers aan te melden en nu werkt het.
De KPN Hussel nummers kunnen iig delen nu.

 

Met vriendelijke groet,

 

Alexander

Reputatie 7
Badge +21

Wat goed om te lezen dat het inmiddels is gelukt en dat je MB's kan delen. Als je in de toekomst nog andere vragen hebt, dan horen we dat graag van je. Graag gedaan!

Reageer