Beantwoord

MB's delen met een abonnement dat door meerdere KPN ID's bekeken wordt

  • 21 August 2019
  • 4 reacties
  • 210 keer bekeken

Ik zou graag even reageren op bovenstaande. Hier ook (nog even) een volwassen dochter die nog op mijn naam staat ingeschreven. Echter als zij op haar mobiel heeft gekeken kan ik in de app dus geen producten toevoegen en dus kan ik geen mb's overzetten naar mijn zoon. U beweert van wel ik zou hier dan graag uitleg over willen.

Admin: eigen vraag voor je reactie aangemaakt, afgesplitst van deze
icon

Beste antwoord door Bart_ 30 August 2019, 09:23

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Om MB's te kunnen delen zullen de abonnementen aan dezelfde KPN ID gekoppeld moeten zijn. Is dat ook het geval?
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @SusanneW Heb je inmiddels al duidelijkheid gekregen? Wjb stelt een heel goede vraag en ik ben benieuwd naar het antwoord.
Ze zijn aan dezelfde ID gekoppeld. Het gaat erom dat mijn volwassen dochter ook inlogd op haar mobiel en zodra zij dit doet. Ontkoppelen onze mobieltjes. De vraag waar ik op reageerde was of ik kan opwaarderen zonder dan elke keer de mobieltjes van mijzelf en mijn zoon er weer bij te moeten doen.
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @SusanneW Een abonnement kan maar aan 1 KPN ID gekoppeld zijn. Het lijkt er dus op dat als je dochter inlogt ze dit toch met een ander KPN ID doet en dat de koppeling daardoor vervalt. Een ander verklaring heb ik niet direct. Als jullie abonnementen zijn gekoppeld - en uiteraard op hetzelfde adres geregistreerd staan- zou je zonder problemen mb's met elkaar moeten kunnen delen.

Reageer