Beantwoord

MB’s delen niet zichtbaar in app of mijnKPN

  • 1 April 2019
  • 10 reacties
  • 821 keer bekeken

Met drie abonnementen deel ik op de eerste vd maand altijd mijn MB’s. Maar sinds een paar x lukt dit niet op de eerste dag vd maand. Het komt helemaal niet zichtbaar dat ik ook MB’s heb. Er is geen storing bekend. Maar helaas nog te vroeg 07:55!! Voor een live chat...
icon

Beste antwoord door Bart_ 1 April 2019, 14:11

Bekijk origineel

10 reacties

Hier hetzelfde probleem!
Denk dat de zaak overbelast is, iedereen wil MB's delen op hetzelfde moment....
😤😬
Hoi RogerS
dat was ook mijn gedachte, maar dan is het aanbod om de abonnementen hierop af te sluiten niet erg wijs...
Net contact gehad en er schijnt een storing op deze batch te zitten,
ik hoor nog hoe KPN dit gaat oplossen... tot die tijd geen MB’s voor mijn jongens🤔
Bij poging 7 lukte het hier ineens.
Vorige maand lukte het pas een dag later...
Zelfde probleem hier. Zojuist Klantenservice gesproken: "Het is waarschijnlijk heel druk". Tja.
Kan ik de MB's ook een dag eerder al delen of vervallen ze dan weer meteen?
Ik ga het ook nog eens proberen.
Ik kan wel inloggen en mijn facturen zien, maar de overige zaken zijn niet zichtbaar.
Ik wil vandaag MB's delen met mijn andere mobiele nummer maar dat lukt nu dus niet.
Is dit misschien op een andere manier wel mogelijk?

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Ik kan geen mbs meer delen via mijn kpn. App al meerdere malen opnieuwe geinstalleerd. Het keuze menu links bovenin is ook weg. Abonnementen kan je ook niet inkijken kortom ik ben onthand.

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Gelukkig!! Het is hier ook gelukt.
Reputatie 7
Badge +20
Hallo allemaal. Zoals jullie zelf ook hebben geconstateerd spelen er op dit moment enkele problemen met MijnKPN. Als gevolg van deze storing kun je problemen ervaren met het delen van mb's of het inzien van je producten. Het lijkt er op dat de oorzaak is gevonden en dat het probleem dus binnen afzienbare tijd zal zijn opgelost.Wat zou helpen is handmatig uitloggen en dan weer inloggen. Mocht je echter problemen blijven houden, geef dat dan hier even aan en vul je gegevens in op je KPN Forum profiel

Edit: Problemen zijn verholpen 🙂

Reageer